Rhodium

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ratzel

Rhodium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:29

Wie heeft er ook een afstammeling van de hengst Rhodium? Alle info is welkom.

Nizpie95

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:02

een vriendin van mij krijgt volgend jaar een veulentje van rhodium , dus ben benieuwd!

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 21:50

Wij hebben op stal ook een rhodium:)
hij is superlief, en een erg aanhankelijk!

Zitah

Re: Rhodium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 13:11

Er zijn al een aantal topics geopend over Rhodium.

Ikzelf heb een jaarling van Rhodium. Het is een lieve merrie en is erg aanhankelijk. Wel is het echt een dametje en accepteert niks wat ze echt niet wil. Ze is nergens echt heel bang voor en wat ze wel eng vind, daar kijkt ze naar en dan gaat ze erbij kijken!

Verder heeft ze een mooie ruime beweging. Niet spectaculair maar wel goed en met veel tact.

Ze was als veulen erg groot, maar momenteel vind ik dat ze niet zo heel hard groeit. Dat zal dadelijk wel weer komen. Ze zal tegen de 1.69 m worden denk ik.

Een vriendin van mij heeft ook een Rhodium jaarling. Dat is een heel ander type. Qua bouw, maar ook qua karakter.

Het zijn volgens mij wel allemaal veulen met een pittig karakter.

Ratzel, wil je je merrie laten dekken door Rhodium of ben je op zoek naar een nakomeling van hem?

ratzel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 13:16

heb zelf sinds kort een afstammeling dus vind het leuk om wat te lezen over andere nakomelingen.

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:33

Dit is Westenwind (moeders vader) Vincent X Rhodium) die wordt volgend jaar april 3. Hij is nu al boven de 1,75...
Hij is superlief, maar ook een beetje slungelig. Niet echt ondernemend.. Maar dat komt misschien allemaal nog wel. Dat hoofdje zegt wel genoeg toch??
Afbeelding

Afbeelding

Dit is de 2e, Zavier (moeders vader)Beethoven x Rhodium). Op deze foto is hij een maand of 2. Hij staat nu op de opfok. Ik ben wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet! Hij was toendertijd erg lief, maar niet zo heel nieuwschierig. Op de foto zou je bijna zeggen dat hij wat arrogant is

Afbeelding

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier is ze anderhalf jaar.

Heb je zelf al foto's om te plaatsen?

ratzel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 22:33

ik heb dus echt (nog) geen idee hoe ik foto's moet plaatsen, heb dit diertje echt nog heel kort (gisteren goedgekeurd), dus ook nog geen echte mooie foto's. Ik vind mijn rhodium ook echt een lief paard, heel aanhankelijk en gewoon braaf. Hij is nu pas 2,5 jaar, nog niks gewend maar al wel nieuwsgierig in alles wat we doen. Ik vind dat hij wel heel mooi en ruim loopt maar of dat er ook uitkomt onder het zadel dat zien we tzt wel weer. Vind het heel leuk om andere afstammelingen te zien. Erg mooi al die foto's!

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:33

Misschien leuk om te weten, Rhodium is met 25 hengsten de topaanvoerder van de eerste bezichtiging die binnenkort weer plaats zal vinden. daarna volgt Jazz met ik geloof 22 hengsten.
Aan de ene kant zegt het iets over de kwaliteit uiteraard, maar aan de andere kant als je een hengst hebt en je doel was echt om hem goedgekeurd te krijgen dan wordt dat wel lastig natuurlijk, want ze zullen niet 3 Rhodiums goedkeuren ookal zijn ze alledrie beter dan bevoorbeeld een Jazz die uiteindelijk goedgekeurd wordt. Er is dan te weinig variatie. Maar heb je een merrie of je wilt gewoon een goed sportpaard dan laat dit wel zien dat hij veel kwaliteitsvolle paarden geeft! Tenminste ik ga er even van uit dat (de meeste) eigenaren hun hengst alleen opgegeven hebben als ze denken dat ze een redelijke kans maken!