Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Maar als je geen fax hebt houdt het op

Sammie schreef:@javayo, jawel kunnen ze ook via de mail sturen maar die informatie is nog sumierder dan als je het via de post krijgt.
Ik heb een mailtje gestuurd met het nr van de merrie, ik kreeg heel vlot een reactie dat ze 7 veulens heeft gehad; en het nakomelingenoverzicht versturen ze me per post toe, dus dat zal ik binnenkort wel ontvangen.RUBYWHITE schreef:sammie die info over de eigenaar etc gaven ze eerst altijd wel, dat is pas sinds 2 jaar ofzo dat het niet meer verstrekt wordt
kitbits schreef:RUBYWHITE schreef:sammie die info over de eigenaar etc gaven ze eerst altijd wel, dat is pas sinds 2 jaar ofzo dat het niet meer verstrekt wordt
Ik heb vorige week nog een aantal nakomelingenoverzichten van het KWPN gekregen en hier staat alles keurig op, ook de laatst bekende eigenaar en de fokker.
RUBYWHITE schreef:sammie die info over de eigenaar etc gaven ze eerst altijd wel, dat is pas sinds 2 jaar ofzo dat het niet meer verstrekt wordt
ze zijn er wel snel mee zeg!
waarvan er 3 in het hulpstamboek staan
Sammie schreef:Dat het op vips papieren niet staat, is waarschijnlijk omdat ze dat misschien is geworden nadat vip is geboren. Dat heb ik bij Desiree ook gehad. Haar moeder was prestatie, maar dat stond voorheen niet op d'r oude papier. idemdito met haar eigen sportpredikaat.
Als je het belangrijk vind kun je vip's papieren opsturen (aangetekend) met de vraag dat je een nieuwe wilt ivm de predikaten.
ik heb vandaag ook een stapeltje nakomelingenoverzichten gehad, nadat ik gisteren een amiltje had gestuurd waar het bleef, had het nl. een kleine 4 weken geleden aangevraagd, maar ze zijn de helft vergeten
boeflover schreef:Sammie schreef:Dat het op vips papieren niet staat, is waarschijnlijk omdat ze dat misschien is geworden nadat vip is geboren. Dat heb ik bij Desiree ook gehad. Haar moeder was prestatie, maar dat stond voorheen niet op d'r oude papier. idemdito met haar eigen sportpredikaat.
Als je het belangrijk vind kun je vip's papieren opsturen (aangetekend) met de vraag dat je een nieuwe wilt ivm de predikaten.
ik heb vandaag ook een stapeltje nakomelingenoverzichten gehad, nadat ik gisteren een amiltje had gestuurd waar het bleef, had het nl. een kleine 4 weken geleden aangevraagd, maar ze zijn de helft vergeten
hmm het zou kunnen. maar het lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk, omdat aranja al meer dan een jaar geleden is afgemaakt. en vip nu dus 3 is...
het zou in die jaren erna gebeurt kunnen zijn hoor... maar weet het niet..
en we willen weten hoe hoog hij is, als hij tegen die tijd iig nog niet is gemeten voor wedstrijden.. hanneliesje schreef:Je kunt ook best met een ruin of hengst naar de keuring dan blijven ze niet in het veulenboek.
het stamboek is voor FOKDIEREN, met een ruin kun je niet fokken.