hallo, Kan iemand mij meer vertellen over de hengst ragazzo daar wij een afstammeling van hem hebben deze heeft altijd in de wei gestaan bij Eininghausen een staat niet op haar stamboom maar vader is ragazzo en moeder is hauptstutbuch wendra fuchs. alvast bedankt
petraaken
Ragazzo heeft een tijdje op gestut St.Ludwig gestaan. Waar hij nu is weet ik niet. Ook was hij een 3-tal jaar te verkrijgen in België. Er lopen misschien een kleine 100 paarden van hem in België maar de rest van zijn nakomelingen ga je echt in Duitsland moeten gaan zoeken.
Een kennis van ons heeft een paar keer met Ragazzo gefokt. Het waren mooi gemodelleerde veulens met een aansprekend hoofd. Kan me wel niet herrinneren als ik ze als volwassen paard heb gezien.
Ragazzo stands in sweden now, at the Flyinge stud. He moves nice, and leaves modern types of horses. I think he was meant to leave dressagehorses, but it turns out, they both moves and jumps well. His mother is the full sister to the stallions Pik Bube I & II. If you go to their site http://flyinge.se/ klick "hingstar" and then Ragazzo you'll find him there. There is a link "avkommor" where you can se a few foals. He is not on the english meny. regards