Chico's Boy, Donnerball en Ron William afstammelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Demini

Chico's Boy, Donnerball en Ron William afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 16:52

Hey,
Ik ben op zoek naar afstammelingen van Chico's Boy, Donnerball en Ron William.
Ik ben erg thuis in het KWPN, maar wat minder in de duitse bloedlijnen. De lijnen van de laatste 2 ken ik wel, maar niet wat deze hengsten zelf meegeven aan hun nakomelingen. De lijn van Chico's boy ken ik wel gedeeltelijk, maar aangezien het vooral springbloed is ben ik benieuwd wat zijn nakomelingen in de dressuur doen. Hij had namelijk voor zowel springen als dressuur erg hoge punten met maar liefst 7x een 10 op zijn lijst en ik vind het ook echt een bewegingswonder, maar dat hoeft hij natuurlijk niet door te geven aan zijn kinderen.
Dus als jullie nakomelingen hebben van deze hengsten laat dan even een post achter met de afstamming van de moeder ook erbij en eventueel de prestaties en/of foto's. Ook wat de sterke en mindere punten zijn van de nakomelingen!
Alvast bedankt!

sammie_44

Re: Chico's Boy, Donnerball en Ron William afstammelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:20

Bedoel je met Donnerball, Donnerhall? Want ik ken er wel veel maar 'Donnerball' niet Ik heb zelf een jaarling met de grootvader Donnerhall..

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:01

Ik heb fotos van chicos boy kinderen gemaakt en van donnerball zelf, en ja hij heet donnerball en is een zoon van donnerhall beiden in eigendom van gestuet sprehe. Ik heb helaas geen upload meer dus kan ik ze mailen eventueel ze staan op mijn pc. Ik moet zeggen voor een fantastisch gefokte hengst als chicos boy zullen de fotos een beetje schrikken zijn want zo mooi als hij zelf is zijn zijn kinderen bij hoge uitzondering....

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:02

sammie_44 schreef:
Bedoel je met Donnerball, Donnerhall? Want ik ken er wel veel maar 'Donnerball' niet Ik heb zelf een jaarling met de grootvader Donnerhall..

Nee, DonnerBall
Is een jonge Donnerhall.

@ TS: Samsam had dit jaar een veulen van Ron William, een zwarte.

Chico's Boy vind ik ook een super hengst maar van wat ik heb gehoord zijn de nakomelingen soms wat te popperig en ze vallen iets tegen...

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:38

Haha, echt nog nooit van gehoord!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:04

Uit Releste-Pardi een 7-jarige ster merrie (röntgenologisch goed) van Lancet x keur preferent prestatie van Kristal pref x ster preferent van Juweel.

Keuringconditie als 4-jarige
Afbeelding
net bevallen
Afbeelding
hoogdrachtig
Afbeelding
Afbeelding

Hebben we een merrieveulen van de Oldenburger kampioens hengst Ron William (ROHDIAMANT x DAVIGNON x CARDINALL XX)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Allô Allô du Pardi. Allootje is verkocht naar een leuke dame in Zwitserland en zal in november vertrekken.

Hier net bevallen:
Afbeelding
Afbeelding

Hier een paar uur oud:
Afbeelding
Afbeelding

Hier een maand of 2/3:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 13:56

Mooi veulen hoor Samsam!
En wat nog het mooiste is, een van onze fokmerries is een Lancet X Balzflug X Variant en die lijkt 2 druppels water op die van jou, echt sprekend gewoon.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:07

Donnerball is een jonge Donnerhall x Alabaster. Hij staat bij gestut Sprehe.

Als iemand foto's heeft van zijn nakomelingen zou ik die ook graag zien. staat nl op mijn lijstje van eventueel te gebruiken hengsten.

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 12:53

ik heb een nakomeling van donnerball. Het is een donnerball x wolketranz 2
die van mij heeft echt een super karakterje kan echt van alles met hem doen en hij vindt het allemaal prima. al ga je ondersteboven, achterstevoren om hem heen hangen dan vind hij het allemaal best zolang hij maar aandacht krijgt.
met rijden is hij ook echt super braaf is niet schrikkerig of kijkerig en super fijn om mee te werken.
Afbeelding