Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
keat schreef:ja dat weet ik...... al hoort het niet.
in een echte gelderse hoort geen hackney te zitten
veel te lang allemaal het is iets van jubelations girl ofzo maar ik zal het nakijken voordat wel fouten maken 
). Ik denk dus ook dat ik de eigenaar ken van die hengst. Ik ben heel erg benieuwd naar foto's van die hengst en de vader van de hengst. (vos, Blokland Shales toevallig, of misschien Plains Splendid?)
. Vooral omdat ik helemaal gek op die hengst ben en mijn merrie heeft een hele goede stamboom(grootvaders zijn Bazuin en Amor). ik kan me haast niet voorstellen dat hij niet goedgekeurd zou worden maar ookal is het zo en er komt echt iets heel ergs leuks uit dan kan het veulen denk ik toch nog opgenomen worden in het stamboek? of miss is het wel een leuk sportpaardje dan.
(Overigens is het bij ons ook andersom, onze hackney's zijn net "schillenhitten" als ze niet in het tuig staan
.)
)
-halsje, ik snap wat je bedoelt. En de foto's zijn misschien van mindere kwaliteit, maar je ziet goed dat ze allebei blaken van gezondheid!
Wel weet ik, maar dat had je zelf ook al gezegd, dat er best veel nakomelingen op de keuring van haar zijn. Afgelopen jaar niet alleen het veulen geloof ik???
Bovendien is het voor hun makkelijk te traceren aan de hand van mijn wagennummer.
Overigens was dat niet de bedoeling (tenminste, de foto niet) maar ja. Help ook een keertje iemand mee en dan sta je meteen in het jaarboek.