Nu is mijn vraag of ik haar gewoon kan bandageren.. want ze heeft van die dikke sokken en ik weet niet helemaal of dat dat goed zal wezen dan..
Wie heeft er tips..!!
Foto:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. 
snowdon schreef:Bandages hebben gewoon echt geen nut... Is puur voor de sier. En bij een paard met veel sokken staat het niet altijd even mooi.
Promessa schreef:het kan wel gewoon hoor... alleen is het niet egt noodzakelijk bij een paard met sokken...
die sokken beschermen ook al...
maar het kan wel gewoon hoor het is niet slecht ofzo..
fjordkootje schreef:Pezen beschermen? Denk je dat een bandage zoveel steun aan een pees geeft dat het een peesblessure kan voorkomen? Of bedoel je iets anders met "pezen en dergelijke te beschermen"?
Supertje schreef:Bandages met onderlappen geven echt wel bescherming hoor. Steun niet (maar dat doet geen enkele beschermer), maar ze beschermen wel tegen aantikken e.d.
Ik rijd met mijn tinker altijd met bandages of 3 in 1 beschermers, maar die heeft niet bizar veel sok.
Alleen zal ik 't niet doen. 
Esme_27 schreef:Mijn tinker tikt zichzelf nog weleens aan met rijden. Daarom rij ik dan weleens met bandages. Ik zou liever met peesbeschermers rijden maar helaas.. die past ze niet.
Als je voor deze tinker peesbeschermers kunt vinden zou ik die gebruiken ipv bandages. Onder die bandages wordt het volgens mij ook behoorlijk warm en kriebelig
), en daaronder wordt het ook goed warm.