Sammie schreef:
Je wilt het veulen verkopen, dan moet je goed kijken waar de markt om vraagt. De markt voor veulens in het geheel zit erg op z'n gat. Dressuurpaarden/veulens zijn er echt zat. Aan jou de keuze of je je in die markt wilt begeven of toch richting springen en/of allround gaat.
Kijk ook eens buiten het kwpn. Er zijn zat goede springhengsten ggk bij andere stamboeken.
Ik sluit me bij Sammie aan. Als je echt een mooi veulen hebt kun je er best aan verdienen, maar daar moet je geluk mee hebben, toevallig net iemand die veel belang bij je veulen heeft, betaald de prijs. Ik ben zelf gek van bonte paarden, toen ik van Vrieling hoorde dat iemand bij mij in de buurt een bonte samber hengsten veulen had ben ik gaan kijken. Ik heb een forse prijsbetaald voor het veulen, dat had ik ervoor over. Het beste is dat je geen haast maakt met verkopen, geef niet de indruk dat je er van af wilt. Stel je noemt een prijs en zij vinden dat veel te hoog kun je zeggen van 'ik ga hem iniedergeval niet weg geven en anders gaat die de opfok in' om maar een voorbeeld te geven, een beetje bluffen moet je wel doen.