Welsh A hengsten gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Welsh A hengsten gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 15:10

Voor een vriendin ben ik op zoek naar goede Welsh A hengsten die weinig wit doorgeven. Mag zowel in Nederland en Belgiƫ staan. Ik weet zelf weinig van Welshjes (en vriendin ook, het is haar eerste welsh, zij zit in de Arabieren en wilt voor hobby meer leren over Welsh pony's), dus graag met foto's erbij, alvast bedankt!

Galactica Wadim X Gemini


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 16:53


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:20

Vraag het aan Joostvangestel die is welshexpert. En Joost is altijd bereid bepaalde dingen uit te zoeken.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:14

Hoi, wat is weinig wit? Klinkt al bijna of je geen schimmel wil? Wat is je doelstelling precies? Wil je een goeie pony fokken of een mooi kleurtje? Alles kan geregeld worden, soms zelfs gecombineerd Knipoog

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:53

Het ziet er naar uit dat Boreas Ubbo dit jaar gewoon bij mij thuis weer voor de dekdienst beschikbaar is.
En inderdaad.. wat is weinig wit. Schimmel hoef je niet bang voor te zijn Knipoog Als de merrie geen schimmel is krijg je van mij 100 % garantie Haha! Haha! Een flinke bles echter is zeker niet uit te sluiten.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Re: Welsh A hengsten gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 17:52

Youko schreef:
Voor een vriendin ben ik op zoek naar goede Welsh A hengsten die weinig wit doorgeven. Mag zowel in Nederland en Belgiƫ staan. Ik weet zelf weinig van Welshjes (en vriendin ook, het is haar eerste welsh, zij zit in de Arabieren en wilt voor hobby meer leren over Welsh pony's), dus graag met foto's erbij, alvast bedankt!


Bij harold zoet in wezep. Hij heeft veel hengsten of jan van vliet in hazerswouden heeft er een.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:38

Hoi,

Ik heb het gevraagd, met weinig wit bedoelt ze dat ze liever een hengst wilt met weinig aftekeningen en die het ook doorgeeft aan zijn nakomelingen. Maar zal zeker een goede hengst (ook al geeft hij veel wit door) ook niet afslaan..

Bedankt Vanda's voor je link Party!!

Galactica Wadim X Gemini

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 13:10

Niks te danken.. Tis een geweldige hengst, en Harold heeft nog meer tophengsten staan!

Kheb je het adres gepb't he?

kuss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Yv81 en 146 bezoekers