Wie heeft nog meer een nakomeling van Elcaro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sammie_44

Wie heeft nog meer een nakomeling van Elcaro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 16:51

Heej,,
Heb sinds dit jaar een jaarling hengst van Elcaro erbij. 't Wordt al een echt hengstje Ben benieuwd wie nog meer een Elcaro hebben en wat voor karakter ze hebben, hoorde namelijk dat ze best karaktervol zijn. Maar gelukkig zit er Donnerhall achter de moeder van hem, die zijn meestal wel rustig
Als 't kan ook met foto
Hier een paar van mijn Elcaro.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sammie_44

Re: Wie heeft nog meer een nakomeling van Elcaro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 18:29

Niemand?

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 10:31

Vast wel, toch

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 15:31

Echt niemand????

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:33

ik heb een elcaro hengst ook een jaarling.. komt uit een tuigpaard moeder, ook heb ik een 7 jarige merrie van elcaro. ze heeft een super karakter alleen is ze wel iets eenkennig. ze loopt nu op dit moment z2 dressuur en m springen zegt genoeg over het karakter dacht ik. heb alles ook met haar uitgereden. verder heb ik ook nog 3 andere elcaro's gereden waren alle wel iets eenkennig maar wel goede karakters

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 11:10

Ja deze is ook erg eenkennig, en hij moet helemaal niets van mannen hebben heb je ook een foto van jou jaarling hengst??

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:32

ik heb wel een foto alleen weet ik niet hoe ik hem erop moet zetten..

kenny4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:37

ik rij op een paard dat ook een zoon is van elcaro ik heb ook een foto maar hoe zet je die erop:S

rayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 11:48

Signor hier op bokt heeft een ElcaroxCasanova, je kan haar altijd pb-en

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 11:51

Tam20 heeft ook een Elcaro nakomeling meen ik

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 12:59

Ik heb ook een elcaro maar hier lopen al meerdere topics over (ook over zeoliet)

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 13:30

Redflame, mooi paard heb je leuk hoor, wat voor karakter heeft hij??

Patricia123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:36

Ik heb ook een Elcaro gehad. Heel apart paard konden geen mannen bij in de buurt komen zelfs de hoefsmid was lastig moest ze zelfs sedalin hebben. Maar voor mij deed ze alles heb er Z1 mee gereden en toen werd ze kreupel moest d'r in laten slapen. V.A kon het niet geloven dat ik 2 maanden daarvoor nog Z1 proef gereden hadmet zoveel pijn. Kortom apart maar goed karakter. Ze kwam trouwens uit de moederlijn van Tuschinski.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:44

um ongeduldig, eigewijs, koppig, dominant, super springtalent, vind dressuur saai en laat dat blijken ook, probeert altijd haar zin door te drijven en vind het geweldig om te showen asl mensen kijken of een trap uit te delen en dan zo te kijken van: dat heb je toch wel gezien hea anders doe ik het wel nog een keer. Het gaat nu even niet zo goed tussen ons maar met springen red ze je overal uit en komen we overal overheen maar dan wel in haar tempo en dat gaat hard.

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 20:51

Ja, hoor vaak van mensen dat het niet echt goed klikt tussen hun, omdat die karakters zo, ja.. uh.. krachtig zijn.. maar wat grappig dat ie van jou dressuur helemaal niet leuk vind! de meeste zijn juist het best in dressuur..
ben benieuwd naar mijn vent over een paar jaar

tootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:58

Ik rijd ook op een elcaro. Het is een schat van een paard (ruin). Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en kan dan zo een half uur blijven liggen. Hij heeft nog nooit iets gemeens gedaan..Een echte knuffel. T is een dressuurpaard . En wat ik heel grappig vind om te lezen is dat er meerdere elcaro's zijn die het niet zo op mannen hebben... want dat had deze ook altijd. Succes met je Elcaro, het komt vast goed...

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:14

waar ik rij hebben ze ook een elcaro, ik vind het echt een schat! Heel aanhankelijk in de omgang. Maar hij moet je wel echt kennen, Hij is wel rillerig.. wett niet ofdat iemand dat herkent. HIj heeft echt een super draf!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 19:45

Wat bedoel je met rillerig? Die van mij is wel heel kijkerig en schrikt snel van iets, maar als je hem op wil jagen dan kijkt ie zo van: Pff.. wat wil je nou? ben echt niet bang voor je hoor.. hij is echt superstoer, maar wel een knuffelkont

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:18

Bij mij op stal staat ook een vijfjarige elcare en een vierjarige waar ook elcaro in zit.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:11

ik heb verschillende elcaros gereden.. en heb zelf een jacardo gehad van elcaro, ik blijf erbij vreselijke paarden.. echt puur mijn mening nee super paarden, maar ik kan er niet mee omgaan zo moet ik dat zeggen... ze hebben een echt karakter.. en het ene moment zijn ze helemaal geweldig en denk je een wereld wonder te hebben en het andere moment denk je miskoop van de eeuw... is echtpuur mijn ervaring er zijn natuurlijk mensen die er super mee overweg kunnen... komt ook beetje door zeoliet dnek ik vind ik geen fijne paarden.. ze hebben wel heel veel talent en kunnen ( die ik ken en gehad heb) het hogere werk aan... Maar de ene dag kun je alles en de volgende dag schrikken ze weer van alles maar wil heel duidelijk benadrukken dat is puur mijn mening voor ik zo heel bokt over me heen krijg er zijn genoeg mensen die ze heel fijn vinden!!

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:06

Kijk maar in mijn profiel voor foto's

My Way is, hoe kan ik het het vriendelijkst zeggen.... een vreemd paard Je moet er echt mee om kunnen gaan. Verschrikkelijk zenuwachtig, ongeduldig, eigenwijs, lui (tenzij we gaan springen, dat vind ie schitterend) maar toch heel erg lief. Er zit weinig kwaad in, hij is alleen verschrikkelijk lomp. Daarbij doet hij zijn naam eer aan: gaat het niet op zijn manier, staakt ie.

Gelukkig ben ik aan dat gekke gedoe gewend (al moet je aandacht niet verslappen, zo brak ik een been ) en ik moet zeggen, zo raar als dat paard is, ik vind hem echt geweldig
Hij vraagt overigens wel erg veel aandacht, en kan heel slecht alleen zijn (een buitenrit alleen buiten is echt een heel gevecht, maar als je dat wint is ie opeens heel dapper en doet ie alles voor je)

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 10:22

@Iditit: Wat een geweldig paard Hij ziet er echt superstoer uit! Ik vind hem een hele mooi hoofd hebben. En die kleur is ook superapart!

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:25

hoor toch wel meerdere overeenkomsten in dit topic leuk om te lezen!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:06

Wij hebben ook een Elcaro gehad.

Een paard met heel wat 'body'. Karakter was volgens mij wel oke.

Heeft in de finale van de vsn gelopen en verkocht op een veiling. Loop nu onder de stalruiter van de broertjes van Grunsven. (Martijn Verpoort).

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 11:07

..Heb een afstammling van Elcaro staan, Guitootje..zal er een foto op zetten van afgelopen zaterdag, we hopen ergens in Maart volgend jaar wil beginnen me rijden..maar dat is ff afwachten

karakter: echt een kroel, moeilijk naar mannen, eigenwijs, dwars..maar BLOEDMOOI!..en kan zo mooi lopen!!

Afbeelding

Afbeelding