"Stallone Reserve kampioen haflingerhengsten 2004 Geboortedatum: 2-4-1996 Steinach x Midas
Stallone is gefokt door Reinhard Bickmann te Hörstel-Riesenb. en eigendom van M.J.W. Schreven te Weert. Stallone is een zeer aansprekende rasvertegenwoordiger. De hengst is mooi harmonisch gebouwd met een zeer rijke voorhand. Het beenwerk is goed en gesteld, hard en droog en wordt goed gebruikt. Vooral in draf maakt Stallone zich erg mooi. "
Dit stukje heb ik van http://delta.messageboard.nl/1752/index.php (haflingerforum) Hij heeft nakomelingen, er staan ook foto's van de nakomelingen op die site. Je moet je wel eerst registeren.
desireeee_x
Geplaatst: 13-01-14 17:37
Paar jaar later..
Maar ik heb ook een nakomeling van Stallone! Zie mijn profiel voor de foto`s
Mooi type zeg! Wij hebben zijn nakomeling al jaren niet meer en ben wel beniewd wat er van hem geworden is. Helaas uit het oog verloren.
desireeee_x
Geplaatst: 13-01-14 18:50
Share schreef:
Mooi type zeg! Wij hebben zijn nakomeling al jaren niet meer en ben wel beniewd wat er van hem geworden is. Helaas uit het oog verloren.
Dankje
Was Stallone van jou? Of had je ook afkomelingen van hem ?
Anoniem
Geplaatst: 13-01-14 19:07
Ja, wij hadden een nakomeling van hem Stormy van de rijsdijk Stallone zelf ooit alleen een keer op de keurig gezien. Geloof dat hij toen is afgekeurd op nakomelingen.