De zaterdag vond ik dat hij wel erg vreemd steil stond, maandag de hoefsmid erbij die durfde al niks meer te sleutelen, dinsdags de DA erbij en die heeft gelijk de operatie geregeld. Woensdag liep Ardino zelfs kreupel. Toen is hij ook direkt geopereerd.
De operatie is erg goed gelukt, maar 4 dagen erna is het snavelijzertje erafgeknapt en had hij een zweer. Groot probleem dus hij moest dat voetje belasten om de pees op te rekken maar hij kon er niet op staan vanwege de zweer.
Weer terug naar de kliniek dus daar heeft hij een week op pijnstillers gen ontstekingremmers gestaan. Na een week weer thuis op stal te hebben gestaan knapte afgelopen donderdag het ijzer er weer onderweg. Dikke paniek dus..
Maar alles ging goed de hoefsmid was uitermate tevreden en hij mag nu een uurtje per dag naar buiten.
Dat hebben we dus vanmiddag voor het eerst gedaan. En dan verwacht je toch eigenlijk vuurwerk na 3enhalve week stalrust voor merrie en veulen...
Niets is minder waar. Honey heeft zelfs niet eens een stap gedraafd.
Grasjes waren veel belangrijker.. Ardino heeft nog even gerend maar ook dat duurde maar heel even. Het is me gelukt een paar foto's ervan te maken dus wil ik die graag even showen.....

Jaha ik kan echt rennen hoor!

Kijk met 4 beentjes van de grond.
http://i5.photobucket.com/albums/y181/H ... G_0836.jpg
En bokken lukt ook al.

en tot slot nog even een drafje.....

Maar de grasjes zijn uiteindelijk te verleidelijk. Bewegen doe ik ooit nog wel een keertje.........