Burggraaf x Poor Boy..?!?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SHADON

Burggraaf x Poor Boy..?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 11:04

Heeii..
IK heb een 3jarige merrie om te rijden..
IN de bloedlijnen zitten 2 hengsten waar ik heel weinig over weet..
Alleen dat mijn merrie het zelfde karakter heeft als burggraaf en ook een beetje poor boy..Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan informatie over deze 2 hengsten..Of als iemand er nakomelingen van heef took graag even laten weten..!!
Dankjewel..
Groetjes NAthalie

kimberley12

Re: Burggraaf x Poor Boy..?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:10

SHADON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 11:12

OKee..HEEEL ERG BEDANKT>...!!!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:13

alsjeblieft graag gedaan

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 13:45

de vader van mijn verzorgpaard is Burggraaf. is n super lief paardje, houd van springen (als t hoog is, anders heeft ze dr geen zin in...) en heeft behoorlijk aanleg voor dressuur... ben nog niet zo ver met dr omdat ze ook pas n maand of 4 onder t zadel is. maar ze is sowieso n sgat van n paard !!
voor foto's moet je maar op mn space (van msn) kijken...

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 17:17

ik heb ook een burggraaf en het is een boefje. Voor de rest wel braaf maar hij probeertje wel uit! Verder super veelzijdig. Hij springt 1.40M en dressuurt M2. Vind Burggraaf-paarden vaak mooie paarden! Vaak zijn ze ook hard op de benen!

SHADON

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 09:28

Heeii Ja..v0la springt ook super graag, maar daar wacht ik nog ff mee omdat ze nog zo jong is..((kort onder het zadel.>!!))Maar verders wle super lief..Echt een knuffel beestje..Als ze aandacht krijgt dan doet ze alles voor je.!!Een echte grote Knuffel..
En mijn vader is altijd de pineut..want ja..die haalt haar vaak uit de wei...en poetst haar..of klimt er op en gaat haar uitstappen..
En die 2 zijn zo gehecht aan elkaar..En als ik de andere paarden binnen zet en vola zie tmijn vader dan weet ze niet hoesnel ze naar hem toe moet..IK heb horen zeggen dat ze zich ook heel snel aan gewend raken..