Reden vanuit het KWPN zou zijn dat ze op deze manier de fokkers nog beter willen informeren ivm eventuele hengstenkeuze.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar ja misschien stellen ze gebruik van de site boven de inkomsten. 
MissHIS schreef:Ja dat stond inderdaad in De Paardenkrant. Zou leuk zijn, ik ben namelijk niet van plan daar ooit voor te gaan betalen.
Volgens mij zijn er niet veel mensen lid als ik het zo hoor. Ook niet gek overigens
Venetia schreef:Haha ik heb ook toegang, maar dat komt omdat ik via via (ja al die schakels daartussen hebben dus ook toegang!) een wachtwoord heb.
Ik geloof dat op dat abonnement wel 50 mensen zich inloggen heheh.
Maar goed, ik betaal dus geen cent.
CGJ12 schreef:De reden is niet zozeer dat ze meer informatie willen geven........
De echte reden is gewoon dat geen hond op Internet wil betalen voor dergelijk informatie.
"Internetters doen het gratis" is al tijden het motto.......
En om toch die site enigszins rendabel te maken zorgen ze nu voor gratis bezoek. Dat trekt mensen........ en wellicht adverteerders. Daarna kan een dergelijke site alsnog betaalbaar worden gemaakt, maar gezien de instelling van de gemiddelde Nederlander (waaronder deze gek ook hoort) lijkt me die laatste optie zeer onverstandig........

Beber schreef:Venetia schreef:Haha ik heb ook toegang, maar dat komt omdat ik via via (ja al die schakels daartussen hebben dus ook toegang!) een wachtwoord heb.
Ik geloof dat op dat abonnement wel 50 mensen zich inloggen heheh.
Maar goed, ik betaal dus geen cent.
Wij BOKKERS zijn tocn net 1 GROTE FAMILIE.....![]()
Kom op met dat wachtwoord ! ( voor het geval dat het NIET GRATIS wordt ).
Een paar honderd meer gebruikers maakt toch ook niet uit.
Kick het ww maar op Bokt!