merrie brunhilde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paola33

merrie brunhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 12:02

Wie kan mij info geven over de merrie brunhilde. Ben namelijk benieuwd wat haar verichten zijn of zijn geweest en wat haar maat en zo is. Wie helpt mij. Rij namelijk haar dochter maar snap niet waarom zij zo enorm groot is. Lunhilde is namelijk 1,82m terwijl haar vader de hengst erik mar 1,68m is. Ben erg benieuwd of iemand mij verder kan helpen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: merrie brunhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 21:29

Van Erik komen wel meer hele grote paarden; dat kan dus ook daar weg komen. Ben wel nieuwsgierig naar die Brunhilde. Welke vader heeft dat paard?

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-05 08:55

annegti schreef:
Van Erik komen wel meer hele grote paarden; dat kan dus ook daar weg komen. Ben wel nieuwsgierig naar die Brunhilde. Welke vader heeft dat paard?

Denk dat je hier even moet kijken:
http://www.allbreedpedigree.com/lunhilde

Paola33

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-05 14:34

de pedigree, had ik al gevonden. Maar was benieuwd hoe groot haar moeder nu was en welek richting ze in de sport is gegaan. De oudes van Brunhilde zijn L. Ronald en Othella