mijn paard (gribaldi X hierarch X duc de normandie X adios)
komt uit de utopia stam
zijn er meer bokkers die paarden hebben uit die stam?
en kunnen jullie wat info vertellen daarover.
hier een foto van whitney's papieren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RUBYWHITE schreef:Mijn paardje is een Samber x Overste x Duc de Normandie, dus de moederlijn (beetje inteelt) zijn ook allemaal utopia`s....de mijne is alleen bont
ze is erg lief en werkwillig en zwart met klein wit kolletje. Kan super bewegen, is 1.65 en erg fijn gebouwd! SuMí schreef:Hoi, ik heb ook een merrie van 4 uit de Utopiastam van moeders kant en de vader is hierarch, beetje dezlefde afstamming maar dan een ander mengelmoesje hahaahaha. Het brave heeft ze denk ik wel van Utopiakant en het stoute van de Hierarch kantze is erg lief en werkwillig en zwart met klein wit kolletje. Kan super bewegen, is 1.65 en erg fijn gebouwd!
magic_lover schreef:die van jou wist ik idd![]()
supertammy schreef:RUBYWHITE schreef:Mijn paardje is een Samber x Overste x Duc de Normandie, dus de moederlijn (beetje inteelt) zijn ook allemaal utopia`s....de mijne is alleen bont
Overste x Duc de Normandie?! Duc is toch ook al de vader van Overste?!
Ik heb ook een paardje gehad van Overste. In moederlijn kwam ook Utopia merries voor.
in de moederlijn heeft iemand de merrie Judith-Utopia laten dekken door Duc De Normandie, en vervolgens dat veulen Orchidee utopia weer laten dekken door Overste (v. Duc de Normandie)...
mienke schreef:hey hey, waar ik werk hebben ze helena utopia, http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=13893, heel lief paard en loopt z dressuur en z springen, heeft ook een ggk hengst nostradamus gebracht.
de meeste paarden uit de utopia stam willen graag voor je werken, er zijn iets van 15 paarden die NDP / NSP /IDP/ISP, en daarbij nog iets van 14 ggk hengsten, dat is dus wel aardig netjes.
steffie schreef:Ik rij een 5 ajrige merrie uit de utopia lijn. Dr moeder is is Jolly Utopia, haar afstamming is verder equador x E romano. Verder weet ik et ni precies moet ik et ff opzoeke. de vader van die van mij is Conango.
IS echt een heel leuk paard, wel groot, 1,72m Heel lief en werk willig karakter