nakomeling GOMEL ox

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daiwa

nakomeling GOMEL ox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 00:04

hoi

ik zoek mensen die nakomelingen hebben van GOMEL ox
ik zou het wel leuk vinden om daar wat over te horen zelf heb ik een 3,5 jarige nakomeling van hem een super paard
ik wil weleens weten of sommigen nakomelingen in de sport zijn gekomen zoja hoever wat hun karaters zijn
nou ik hoor het wel

felicity

Re: nakomeling GOMEL ox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 17:06

Ik heb een jaarling staan van Gomel. Hij word in mei 2 jaar.
Ik hoop dat hij het goed gaat doen in de dressuursport. Daar heb ik hem voor gekocht.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:59

Ik heb 8jaar op een merrie van Gomel gereden.
Heb met haar M1 gereden en ze is ieder jaar gedekt omdat ze fokmerrie was van de eigenaar.
Hele lieve merrie alleentegen andere paarden zo vals..zij was de baas en niemand anders!

Ik heb ook contact gehad met de Kossack stud en heb van hun wat fotos van gomel gekregen en mag nog steeds een keer op bezoek komen!

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 01:56

MelodyT schreef:
Ik heb 8jaar op een merrie van Gomel gereden.
Heb met haar M1 gereden en ze is ieder jaar gedekt omdat ze fokmerrie was van de eigenaar.
Hele lieve merrie alleentegen andere paarden zo vals..zij was de baas en niemand anders!

Ik heb ook contact gehad met de Kossack stud en heb van hun wat fotos van gomel gekregen en mag nog steeds een keer op bezoek komen!

hoi ik heb gomel al een paar keer in levende lijven gezien heb er ook mooie fotos van
gelukkig is mijn paardje niet vals tegen anderen en staat hij altijd onder aan de rang
ik wil mischien wel de western sport met hem in maar nu denk ik alleen nog aan recreatie omdat ik geen tijd heb op wedstrijden te rijden ivm met mijn werk diensten die veel in het weekend zijn

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 01:58

felicity schreef:
Ik heb een jaarling staan van Gomel. Hij word in mei 2 jaar.
Ik hoop dat hij het goed gaat doen in de dressuursport. Daar heb ik hem voor gekocht.

hoi ik hoop dat je snel wat fotos bij je profiel zet ben wel benieuwd naar je paardje
en wat is zijn karakter mijn paardje is bijna 3,5 jaar

Daiwa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 11:44

ben ng steeds benieuwd naar mensen die een nakomeling hebben van gomel en hoever ze in de sport zijn gekomen

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:11

Ik heb wel eens op een vospony gereden, d maat. Ook van Gomel. Fijn karakter, maar ook fijne en ruime beweging. HEt was een hele mooie pony.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 16:13

ik ken 2 afstammelingen van gomel ox, eentje is vos met hoge witte benen, loopt z1 dressuur,
die andere is de pony van het zusje van Heidehofs hier @ bokt, loopt nu L2

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 18:08

Bij mij op stal staat een zoon van Gomel genaamd Gomaq. Pony van ong 1,45 eigenaar is FlairS hier op bokt....

El_Niwon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:06

Ik had een E-pony van deze hengst, zelf gefokt uit een halfbloed merrie. We hebben hem april 2003 verkocht, maar hij liep in 7 wedstrijden L2. Een hele fijne en leergierige pony en ook nog eens vreselijk mooi (als iemand mij kan vertellen hoe ik een foto plaats, kan ik dat wel doen). Het speelse karakter van Gomel heeft hij wel meegekregen, maar niet gemeen.

Daiwa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 23:36

lijkt me leuk die fotos ik zla een vriendin om uitleg vragen hoe je plaatsen moet ik weet het zelf ook niet in mijn profiel heb ik ook een foto van hem daar was hij echt een jaarling nu is hij 3,5 jaar maar weet dus ook niet hoe ik fotos plaats

joelledsr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 08:54

Wij hebben een veulen in wording , dus ben heel erg benieuwd naar foto's.

horseloviej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:54

Mijn zus rijd een gomel nakomeling (misschien die waar loes het over heeft? ) Hij Z1 dressuur en M springen... super fijne pony!! staat vanaf januari helaas te koop mn zus wordt is namelijk 18. Ze heeft ook nog zijn volle zus gereden, ook van gomel dus, zij wordt voornamelijk gebruikt voor de fok en heeft een aantal kampioensveulens gebracht (waaronder een paar van King Kadanz ). Tis een pittige tante met rijden! totaal het tegenovergestelde van Gonz!

Daiwa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 17:46

gaaf om te weten dat zijn nakomelingen hoog in de sport komen
ik had ook niet anders verwacht want gomel is een onwijs super paard mijn ruintje is nu 3.5jaar en ben er niet echt uit wat ik wil gaan doen met hem wetsern lijkt me onwijs cool maar dressuur lijkt me ook leuk ik moet echt gaan kiezen nu hij is al zadelmak en heb er een paar keer opgezeten heel leer gierig hij accepteerd alles