. Vanochtend was het mistig (goh..
), Aidan moest er even aan wennen. Toch gek dat je ineens niet meer zo ver kan kijken als normaal..En hij moet al wat verder gaan duiken om aan de melkbar te hangen
Lief koppie!
Lijkt een wazige foto, maar ik stond wat verderop en had wat ingezoomd... Tsja.. met mist krijg je dan zulke foto's

Nee, hij is het nog steeds niet afgeleerd...
Maar hoe dan ook, hij blijft leuk!
Toen werd ik weer eens gespot..

Helloooooooo

In een vliegende draf er vandoor
En in volle galop weer terug

Gezellig samen aan het hooi buiten
Ondertussen ging ik de stal uitmesten en ondertussen kon ik het natuurlijk niet laten om even te kijken

Toen trok mama Ivanka opeens naar achter... hup, erachteraan!
Whiiii
Héérlijk bekkie
Na 2,5 maand vind ik het nog steeds lastig om zijn rare sprongen mooi in beeld te krijgen

Volle sjas!
Sinds deze week krijgt Aidan zijn eigen voerbakkie, maar dan wel buiten, zodat mama in alle rust haar eten kan opeten. Ze heeft nog wel de zwangerschapskilo's eraan zitten (lees: hangbuik), maar je begint nu echt goed haar ribben te voelen...
Maar gaat heel goed zo! Aidan doet er niet moeilijk over om de stal uit te komen en Ivanka probeert ook niet om uit de bak van Aidan te eten als zij al klaar is
. Tot slot heb ik nog een paar filmpjes
! Ik hoop dat ze het doen trouwens, heb deze uploadsite nog niet eerder gebruikt namelijk! Aidan in de aanval! en Ivanka boos, Aidan hyper
mag je zeker trots op zijn!
Stoere Eddie! Wat groeit hij, hij lijkt ineens zo groot
Netjes volte galoperen 

!