Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LuvdaTossa schreef:Ik kan me op fokt.nl nog een plaatje herinneren dat hij met een muilkorf door het parcour ging...

gomir schreef:MIjn ervaring met nakomelingen van deze hengst is dat ze vooral heel sensibel zijn en daarnaast lopen ze ook niet allemaal over van werkwilligheid...Ze kunnen wel gruwelijk springen als ze willen
Zo lastig als hun vader zijn ze trouwens geen van allen
[size=9](weet iemand eigenlijk hoe die nu als ruin is?)[/size]
Nicole288 schreef:Ik ken 1 dochter van hem, nu 2,5 jaar oud. Brutale merrie, onoplettende mensen probeert ze nog wel eens een hapje uit te nemen.. ze staat nu met twee ruinen in het land en is ook duidelijk de baas.
Als het voor de merrie is die dit jaar niet met het veulen meeging naar de kliniek zou ik het niet doen.
DunDijk schreef:De eigenaar van onze pensionstal wil/wou de fokmerrie komend jaar laten dekken door Horse La Loi II.
Ik had gehoort dat hij niet zo'n fijn karakter heeft.
Klopt dat? Of valt het reuze mee?
Basvdv schreef:DunDijk schreef:De eigenaar van onze pensionstal wil/wou de fokmerrie komend jaar laten dekken door Horse La Loi II.
Ik had gehoort dat hij niet zo'n fijn karakter heeft.
Klopt dat? Of valt het reuze mee?
Ze zijn heel zuinig met de rietjes van Hors la Loi die ze nog hebben. Ga er maar vanuit dat deze rietjes pas weer de markt op komen wanneer de hengst positief in de picture staat. dit ivm de prijs.
libke schreef:Basvdv schreef:
Ze zijn heel zuinig met de rietjes van Hors la Loi die ze nog hebben. Ga er maar vanuit dat deze rietjes pas weer de markt op komen wanneer de hengst positief in de picture staat. dit ivm de prijs.
dat heb ik ook gehoord ,ja alleen denk ik dat die rietjes dan nog heel lang in de diepvries gaan blijven zitten