karakter Tuschinsky veulens.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smout

karakter Tuschinsky veulens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 08:24

Ik heb een tuschinsky hengstveulen, met een braaf karakter. Ik vroeg mij af of alle of de meeste veulens van deze afstamming een braaf karakter hebben?

lachmar

Re: karakter Tuschinsky veulens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 11:00

Ik heb ook een tuschinski veulen.
een merrie.
Tot nu toe is ze ook nog super braaf, maar het is altijd afwachten hoe ze het dadelijk doen als ze 3 zijn en aan het werk moeten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 08:13

Daar kan je zo weinig van zeggen. Mijn Votje was als veulen echt verschrikkelijk, heel dominant en eigenwijs. Met bekkie open op je af rennen en zich laten vallen achterover enzo.

Je ziet er nog wel trekjes van terug want dominant en eigenwijs is nog steeds maar niet meer zo als dat ze toen was. Eigenlijk best lief dier als je dr consequent behandeld.

Het enige wat ze nu nog doet wat ze als veulen ook al deed is het slaan op stal. Ze was 3 daagjes oud toen ze met dr oortjes plat tegen de muur ging staan meppen en dat doet ze nu nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 09:54

Ik heb een Tuschinski hengstveulen. Hij is echt onwijs lief en aanhankelijk. Als ik naar hem toe ga, komt hij altijd meteen kijken en hij is gek op aandacht (en gekrabbeld worden )