De trailerrit van Myrdal en Andros

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myrdal

De trailerrit van Myrdal en Andros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 15:19

Vandaag hebben we Myrdal en Andros verhuisd. Van een wei waar praktisch geen gras meer stond naar een paradijs vol gras. Maar natuurlijk moesten we met de trailer. Een avontuur dus voor mijn kleine/grote Andros. De trailer hadden we mooi neergezet, we waren met genoeg mensen, dus hij had lekker veel steun. Eerst snuffelen, 1 voetje erop, andere voetje erop. Na het ruiken van een lekker snoepje ook beide achterbeentjes erop. Toen stond hij dus op de laadklep. Daar heeft hij zo'n 5 min. gestaan, weer een voetje wat verder gezet, toen rook hij de lekkere laag stro en stond hij er zo op. Ideaal dus! Hem opzij gedrukt, Myrdal ernaast en de stang erachter. Dan heb je dus dit:

Afbeelding

Afbeelding

Aangezien je bij onze trailer de achterdeurtjes (het bovenste gedeelte) met een klap dicht moet slaan, hebben we besloten om dit open te laten en ik ben erbij gebleven om ze vast te houden (vandaar dat de stang er nog in zit). Dit ging fantastisch, hij stond lekker relaxed, heeft de hele trailerrit met de oortjes naar voren gestaan, dus een goede ervaring. Vervolgens de trailer uit. Wij hebben een voorlader, dus eerst Andros naar achteren geduwd, mijn vriend had hem vast, ik Myrdal eruit gelaten (die tippelde mooi naar beneden, soms wil ze wel eens springen), Andros er gelijk erachter aan, die tippelde er ook prachtig af.

Afbeelding

Toen was het kijken waar ben ik? Myrdal is bezig met haar favoriete bezigheid.
Afbeelding

Afbeelding
Hier kun je goed zien dat Myrdal al weer wat is aangekomen

Onze chauffeuse, aangezien mijn ouders niet konden (die moeten helemaal uit Groningen komen).
Afbeelding

En toen konden ze de wei in, bij ome Justin.
Natuurlijk moest er gerend worden, dit ging echter heel gezellig (helaas vage foto)
Afbeelding

En weer terug
Afbeelding

Andros showt zijn gangen
Afbeelding

Afbeelding

En weer de staartjes in de lucht
Afbeelding

Mooie draffoto
Afbeelding

Myrdals aandacht gaat alweer naar het gras
Afbeelding

Oom Justin. oom Justin wordt straks leider van de kleuterklas, hij blijft bij de afgespeende veulens en voedt ze (hopelijk) op.
Afbeelding

En wat doe je als je helemaal op je gemak bent.....
Afbeelding
Juist, eten!

Nicole288

Re: De trailerrit van Myrdal en Andros

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 15:54

Fijn dat het zo goed gegaan is, da's alvast een mooie ervaring voor hem. Leuke foto's! Ze staan lekker daar! Hij is al groot zeg, hoe oud is hij nu?

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 17:11

Pff.. wat is hij toch al groot zeg! En fijn dat alles goed is gegaan !
Myrdal ziet er overigens ook wel goed uit weer toch?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 17:41

Wat heerlijk dat het allemaal goed gegaan is! Mooi weiland nog zo voor de nazomer!

meandher

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 17:51

Zooow!!!
Qua landje zijn ze er wel heeeel erg op vooruit gegaan.
Nou mis ik wel een foto van je uitloopstalletje.

Wat zal Myrdal er goed uit zien over 2 weken, jij kan idd met een gerust hart op vakantie zo.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 08:43

@Meandher: ja, dit ziet er een stuk beter uit. Nog bedankt voor je hulp trouwens, zo ging het super! De inloopstal is nog niet klaar.

@Jeddah: Tja over land daar hebben we niet te klagen, deze man heeft zo'n 15 hectare grond. En verder alleen schapen.

@Tinne: Ja, Myrdal ziet er al een stuk beter uit, ik heb er ook genoeg voer ingegooid de afgelopen 2 weken, maar het heeft wel resultaat gehad.

@Nicole288: hij is nu 4,5 maanden uit. Nog een maandje hooguit (ligt aan het weer) en dan wordt hij afgespeend.

Ik ben nog steeds erg trots op mijn mannetje, wat betreft zijn opvoeding gaat alles gewoon perfect. Het meelopen, voetjes geven, de hoefsmid ging fantastisch, langs de weg lopen doet hij super en nu weer zo'n fijne ervaring met de trailer. Ook is hij supergezond, heeft nog niets gehad (afkloppen) en zijn karakter is geweldig, hij bijt niet, steigert niet tegen mij of mama op enz, ik kan dus erg blij zijn.

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 09:26

Gelukkig dat alles zo goed is gegaan!! Andros is flink gegroeid!! En wat een mooi stuk land!!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 11:09

Lekker joh dat het zo relaxt is gegaan is idd een goede ervaring geweest zo te zien Hij is zeker alweer groot mooi weiland ook hebben ruimte zat heerlijk!!! Myrdal ziet er best goed uit zo en dat wordt denk ik alleen maar beter helemaal goed!!!

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 15:03

Ziet er allemaal super uit en ook een goede reis, wat wil je nog meer?! Hartstikke goed!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 15:23

Zo, daar hebben ze lekker de ruimte!

Fijn dat alles zo goed gegaan is!