wat vinden jullie van fruhling en ulft???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

komtesse

wat vinden jullie van fruhling en ulft???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 18:44

hallo..

ik heb een merrie van 13 jaar met de afstammeling fruhlingxulft.
ik start er binnekort Z1 mee..
maar ik zou graag wat informatie willen over deze twee hengsten en wat jullije vinden van deze twee hengsten..? alvast bedankt
groetjes XxXx nathalie..

figora

Re: wat vinden jullie van fruhling en ulft???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-05 19:08

Ulft vind ik helemaal te gek.. paarden met super uitgesproken karakters... tenminste die ik heb gereden, dat spreekt mij aan

Zie in mijn profiel mijn dukaat v. Ulft

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:23

Wij hebben een ulft ruin gehad. Was een ontzettend braaf paard. Ik was toen een jaar of 10 en hij was 1.73. Ik kon er gewoon rondjes op rijden!! Galopperen ging alleen niet, want dan werd ik zo het zadel uit geslingerd vanwege dat hij zo hoog opgooide.
Vond het altijd een heel leuk paard. Helaas hebben we deze wegens omstandigheden moeten kopen. Nu heb ik een jaarlingmerrie met ulft in de afstamming (vm Ferro). Lijkt er in de verste verte niet op, totaal ander karakter dan de ruin.
Ben wel fan van ulft.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 11:53

Stacey schreef:
Wij hebben een ulft ruin gehad. Was een ontzettend braaf paard. Ik was toen een jaar of 10 en hij was 1.73. Ik kon er gewoon rondjes op rijden!! Galopperen ging alleen niet, want dan werd ik zo het zadel uit geslingerd vanwege dat hij zo hoog opgooide.
Vond het altijd een heel leuk paard. Helaas hebben we deze wegens omstandigheden moeten kopen. Nu heb ik een jaarlingmerrie met ulft in de afstamming (vm Ferro). Lijkt er in de verste verte niet op, totaal ander karakter dan de ruin.
Ben wel fan van ulft.

Die van mij gooit ook erg hoog op! Toevallig

komtesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 19:02

jaa dat doet mijn komtesse ook erg opgooien het is inderedaad heel moeilijk om er mooi stil op te zitten...=)...maar verder heeft ze ook een heel uitgesproken karakter nou dat je het zegt...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:10

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 12:27

Ik heb gisteren een ulft merrie gekocht uit een Belisar x Octaaf moeder. super lief paard. gooit (nu nog) niet hoog op in galop. fijn aangereden. nu nog hopen dat ze goedgekeurd wordt