Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
carrembally schreef:Pedro is KWPN gefokt maar je zult er nimmer een KWPn papier bij krijgen...
mschuring schreef:Papieren zeggen tegenwoordig wel iets (meer), iedereen wilt in deze tijd graag voor een dubbie op de eerste rij. Goeide papieren bij een paard horen ook daarbij.als het maar een leuk veulen word tegenwoordig zeggen die papieren ook niets meer.
Toen een vriendin van mij indertijd aan kwam zetten of wij Pedro niet konden promoten voor onze site had ik zo`n idee van...mmm kweet niet hoor
Het is een pracht hengst, super bont getekend, goed karakter en hij is wel volledig KWPN gefokt. Met zijn ES papier kun je het veulen gewoon KWPN reg. B laten registreren, als dat veulen weer door een KWPN hengst gefokt wordt krijgt dat veulen gewoon KWPN VB papier.
carrembally schreef:Pedro is KWPN gefokt maar je zult er nimmer een KWPn papier bij krijgen...
Heb je iets wat je met ons wilt delen
Sammie schreef:Papieren zeggen tegenwoordig wel iets (meer), iedereen wilt in deze tijd graag voor een dubbie op de eerste rij. Goeide papieren bij een paard horen ook daarbij.
schattemaud schreef:Wat leuk om dat allemaal te lezen..
Riskjuhruled.. hou je ons ook op de hoogte.. Ik vind het namelijk leuk om te weten