ik heb een ex renpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nikkiwal

ik heb een ex renpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:04

Kan iemand mij vertellen hoe ik de gegevens kan opsporen van mijn paard. Ik weet geen naam van toen hij nog op de renbaan liep alleen dat hij uit Huizen bij een handelaar vandaan komt. Zijn geboortedatum weet ik wel 4 juni 1994. Daar is hij verkocht aan een meisje uit Lelystad dit was in 1998 of 1999. In 2000 heb ik hem gekocht. In het begin dacht ik dat het draver was maar dat klopt dus niet. Ik weet nu namelijk heel zeker dat het een renpaard is geweest. Hij heeft verschillende wedstrijden gelopen en aardig wat prijzengeld binnengehaald, op een gegeven moment schijnt dat ie niet meer goed genoeg was en hebben ze hem dus aan de handelaar uit Huizen verkocht. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met deze speurtocht

Elisa2

Re: ik heb een ex renpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:09

Mischien kun je beter een belletje doen naar die handelaar..

nikkiwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:47

Ja dat had ik wel gewild maar er is mij dus verteld dat die man er mee gestopt is en ik weet er ook geen naam van de handelaar dus helaas kom ik daar niet verder mee.

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:14

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 07:49

Misschien weet ik wel welke handelaar dat is, volgens mij hebben wij daar onze eerste pony vandaan. Ik weet zo uit mijn hoofd geen naam, maar dat zou ik nog wel eens na kunnen vragen bij mijn moeder. En van welke mensen in Lelystad kwam hij? Misschien ken ik het paard wel.

nikkiwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 08:24

Helaas weet ik dus geen stamboeknaam en het gaat volgens mij ook nog wel heel erg lastig worden om die te vinden. Mijn paard is van de Fam. Nanninga geweest ze stonden toendertijd bij Stal Holtslag. Zou leuk zijn als je mijn paard kent of als je meer over hem weet.

shasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 15:01

nikkiwal schreef:
Helaas weet ik dus geen stamboeknaam en het gaat volgens mij ook nog wel heel erg lastig worden om die te vinden. Mijn paard is van de Fam. Nanninga geweest ze stonden toendertijd bij Stal Holtslag. Zou leuk zijn als je mijn paard kent of als je meer over hem weet.

je kan het proberen via het nakoersen forum daar zitten wat meer renpaarden liefhebbers http://www.12forum.nl/forum/index.php?ID=193

nikkiwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-05 08:19

Bij mij op stal staat iemand die voor me wil gaan bemiddelen met de NDR om daar gegevens te krijgen en als dat niet lukte dan wist ze waarschijnlijk nog wel andere mensen die het voor me uit kunnen zoeken. Dus ik hoop maar dat het lukt het lijkt me namelijk ontzettend leuk om wat over mijn paard zijn geschiedenis te weten. Als ik wat meer weet zal ik hier nog wel een berichtje plaatsen.