Wie kent Cartano en Unaniem??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rox04

Wie kent Cartano en Unaniem??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 11:50

Nou de vraag zegt het eigenlijk al, wie kent de KWPN goedgekeurde hengsten Cartano en Unaniem? Wij hebben dit jaar merrie's erdoor laten dekken en ben erg benieuwd of dat er meerdere hier van bokt bij deze hengsten hebben gedekt? Cartano staat trouwens bij van uytert in Heerewaarden en het is een zoon van Carthago Z. En Unaniem staat bij Lauw van Vliet in IJsseltstein en is een zoon van Numero uno. En misschien kent iemand een van deze hengsten wel of heeft ze in het echt gezien, en wil daar z'n mening over geven.

TICKELS

Re: Wie kent Cartano en Unaniem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 10:00

Cartano hebben we gezien bij van Uytert. Mijn vriendin zocht een springhengst voor haar merrie.

Het was wel een imposant paard om te zien maar hij kan absoluut niet draven, dat vinden wij namelijk ook belangrijk. Hij heeft een erg lang achterbeen wat hem in draf duidelijk in de weg zit.
Galop is wel goed. We hebben hem alleen los in de bak gezien.

Het was de bedoeling dat Jeroen Dubbeldam hem ging proberen. Weet verder niet of dat ook klikte.

Unaniem hebben we gezien bij de hengstenshow bij Teewis. Ik vond hem wat traag. Maakte wel een hele mooie sprong. Is ook een mooi paard om te zien. Draf was gewoon, functioneel.

Mijn vriendin heeft uiteindelijkgekozen voor Quattro, die staat bij Nijhof.
Ze heeft dus gekozen voor beweging én springen.

Quidou

Re: Wie kent Cartano en Unaniem??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 12:39

Unaniem heb ik gezien bij Richard Kapteyn thuis, ik kan je wel een paar foto's pb'en...