Maar als ik nu benieuwd ben naar andere mensen met een kruising fjord hoe doe ik dat dan ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Met wat voor een Welsh was het een kruising?
GCH schreef:Ik heb een kruising fjord X waarschijnlijk ijslander of welsh (ze heeft nl vier gangen, maar hoofdje is meer welsh)
Manuutje1990 schreef:Die is wel leuk! Die Fjord x Welsh!Met wat voor een Welsh was het een kruising?
Ullwinn schreef:Manuutje1990 schreef:Die is wel leuk! Die Fjord x Welsh!Met wat voor een Welsh was het een kruising?
Dat weet ik zo niet, helaas. De moeder was in ieder geval een Fjord, want die hebben ze nog

Linn schreef:GCH schreef:Ik heb een kruising fjord X waarschijnlijk ijslander of welsh (ze heeft nl vier gangen, maar hoofdje is meer welsh)
Ik heb meer over viergangerfjorden gehoord in Amerika... Shijnt dat ze dat erin kunnen fokken ofzo. Zelf heb ik een keer een kruising arabier x fjord gereden, heel grappig paardje...
cherish schreef:hej,
mijn lieverd is een kruising fjord / welsh cob. ( vader: henrik's martell )
ze heeft een donkere kleur en hele lange dikke manen.
ze heeft een sierlijkere bouw dan een fjord.

cherish schreef:ja die heb ik wel..
dit was voor een wedstrijdje.. beetje hele grote knotjes haha ( poging tot gedaan)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=PUTJIIIW
ik heb er nu even geen eentje met der losse manen