Kent iemand de hengst Lord Lorenzo?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

steffie

Kent iemand de hengst Lord Lorenzo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 13:57

WIj hebben een ruin opstal staan van de hengst Lord Lorenzo en we zijn erg benieuwd hoe deze hengst is. Ik heb al rond lopen zoeken op internet maar kan niks over Lord Lorenzo vinden.

Weten jullie misschien wat van hem en hebben jullie er toevallig een foto van?

Rox04

Re: Kent iemand de hengst Lord Lorenzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:18

Ik ken de hengst wel, of ja heb hem nooit gezien maar mijn schoonouders hebben een nakomeling van hem op stal staan. Een mooie grote donkerbruine ruin met 2 witte voeten. Kan heel goed lopen en ook heel goed springen. Deze ruin wordt op het moment in de springsport uitgebracht en is 4 jaar. Hij heeft meer talent voor dressuur alleen de jongste zoon van mijn schoonouders die springt dus vandaar dat er mee wordt gesprongen.

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 17:30

Dit is wat ik van iemand gelezen heb op een ander forum. Ik zou namelijk ook een Lord Lorenzo kopen en was ook benieuwd naar deze hengst. Dit is de enige informatie die ik heb gekregen;

Lord lorenzo is inderdaad een duitse hengst, Hij was goedgekeurd bij het oldenburger stamboek. Hij stond een paar jaar geleden op het dekstation van dalemans in vries.Wat ik hoorde is hij geen hengst meer omdat hij wat onhandelbaar werd. Hij is de zoon van Lord Liberty x waldlowe Zijn kleur is zwart

steffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 11:00

Dank je wel voor jullie informatie. Weten jullie toevallig waar hij nu staat? En heeft 1 van jullie er misschien en foto van gevonden?

Showjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:07

Lord Lorenzo werd altijd gereden door Sjaak van der Lei, maar heb er al heel lang niets meer van gehoord.
Als het goed is heb ik nog wel een foto.

steffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 13:26