IJslanders (rijden/huren)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbel

IJslanders (rijden/huren)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 19:10

wie weet waar ik in de buurt van nijmegen een manege is waar je een keer op een ijslander kan rijden

klunsmuts

Re: IJslanders (rijden/huren)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 19:14

Hey!

op de site www.icelandic-horses.com zal je bij algemene informatie een boel links kunnen vinden van IJslanderstallen.

Ik weet niet precies waar Nijmegebn ligt maar volgens mij zijn de stallen Hesta 'Gard' Hekla, Álfsengi, Landamaeri en Hestarholt die kant op. Je zou een kunnen kijken op www.icelandic-horses.com.

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 16:13

ik ben niet zo goed in plaatsen onthouden maar ik weet 2 stallen in brabant (weet niet zeker of dat in de buurt ligt)
Breiðablik: in Oirschot
Fra Liberte: in Drunen
Daar heb je ook sites van maar die weet ik niet uit Mn hoofd, maar die kan je wel op Icelandic-horses.com vinden, en ik weet niet of ze lessen geven bij Fra liberte maar toen ik er stond kon je er alleen lessen met je eigen paard maar dat is alweer ong. 3 a 4 jaar geleden. bij de Breiðablik kan je wel lessen maar ik weet niet of ze daar manege paarden hebben. Maar je kan altijd informeren (denk ik )

Glenurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 12:00

In Leur (heel dichtbij Nijmegen, zo'n 10 min. met de auto) heb je stal Stónas van Hannah van Litsenburg. Erg Gezellig, leuke paarden en zeker de moeite waard om eens te proberen! Als je intresse hebt dan kan ik je 't nr. van Hannah wel even geven

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 09:20

bij de breidablik hebben ze zeker wel manegepaarden, heb er namelijk een aantal malen gereden;-)
Leuk om daar te rijden, altijd gezellig en geweldige paarden hebben ze daar!