Afstameling van krimh???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kokolover

Afstameling van krimh???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 09:56

Hallo,

Ik ben kokolover en ben opzoek naar afstamelingen van de NRPS hengst KRIMH. mijn pony is ook een afstameling van krimh en ik zoek dus halfbroertjes en zusjes van mijn pony .
heb je zelf een NRPS pony? reageer!!!

groetjes Kokolover

NWDynamite

Re: Afstameling van krimh???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:01

Mijn vriendin heeft een vos met bles van Krimh. Kan leuk springen en heeft leuke gangen, hij heeft alleen een wat brede heupen wat maakt dat je de botten zo ziet snap je? Trekt mij niet zo aan helaas..

kokolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 11:39

Koko is doker bruin, een aparte kleur die je niet vaak ziet, maar Krimh is inderdaad een vos. Ja, je het kan zij dat je een NRPS pony niet mooi vindt maar het is heelverschillend per dier en aan het eetpatroon wat hij krijg, wabt hij is al snel niet te handteerbaar of al te snel een mak lammetje.

Kokolover

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 16:46

ik zeg ook niet dat dat aan Krimh ligt, dat het daardoor komt
Ik vind het gewoon niet mooi, hij krijgt volop goede voeding, goede weidengang, en veel beweging, hij ziet er dan ook super uit, gewone buik/hald etc. maar zijn heupen zijn breed en die zie je goed zitten. Het is een lief dier, wel wat ondeugend maar dat is gewoon karakter!