Mijn lieve Rasta..Nu helemaal zelfstandig zonder mama

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Mijn lieve Rasta..Nu helemaal zelfstandig zonder mama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-05 09:30

Sinds gister zijn mama en Rasta uit elkaar. Vannacht heeft Rasta op stal gestaan samen met ons andere veulen. s'ochtens samen weer naar buiten bij de rest van de kudde. Zo zielug....en maar roepen en zoeken naar Mama. Gaat je door merg en been. Hoop dat het snel minder wordt. Mama staat nu bij een vriendin en haar paarden in de wei. Gaat hartstikke goed. Het interesseert haar niet zoveel dat haar veulen weg is. Arme Rasta...gelukkig staat hij nog bij zijn vertrouwde kudde. En zijn beste vriendje is ook bij hem.

Mausie

Re: Mijn lieve Rasta..Nu helemaal zelfstandig zonder mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 10:55

Oh, hoe zielig.... Het staat me ook nog te wachten dat verschrikkelijke afspenen... naja.

Het zal weldra wel beteren hoor, wel fijn dat je veulen bij een ander veulen kan staan!!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 22:35

Zielig eh dat ze naar elkaar zitten roepen ? Ik had het ook maar stel je gerust, binnen de korste keren is het over!

Al heb ik ook momenten gehad heb dat ik dacht: waarom haal ik ze uiteen Ik wil ze terug bij één zetten maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan

Ff op je tanden bijten en het komt goed

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 09:49

het gaat al een stuk beter. Rasta hinnikt nog af en toe, maar hij doet niet meer raar en schreeuwt ook niet meer zo. Mama is alleen maar blij dat ze weg is. Ben nu 2 keer geweest en beide keren heb ik echt achter haar aan moeten vangen, ze wil daar niet meer weg. hihi.

Over 2 weken komen de veulens lekker bij mij achter het huis in de wei. heerlijk om dan weer paardjes aan huis te hebben.