Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hananya schreef:Sportprestaties zijn er nog niet van de nakomelingen in Nederland, denk ik... Als ik goed reken zijn de eerste nakomelingen nu drie en die van zijn afstammelingenkeuring nu 2.
Ik ben toen der tijd naar zijn afstammelingenkeuring geweest met een veulen van hem uit een Kennedy x Cabochon x Appolonius moeder.
Een bloedmooi veulen met heel veel ras en adel. Dit laatste geeft Sir Sinclair ook wel door volgens mij, want ik vond de meeste veulens daar heel chique, hoogbenig en met een bloedmooi koppie. De meesten konden ook heel goed en ruim draven.
De voorbrengers moesten goed doorrennen met de merries om de veulens bij te houden![]()
De mensen die langs de kant stonden waren ook stuk voor stuk ook zeer tervreden...

Randy01 schreef:Aardig cool qua karakter, maar dat zal ze wel van mijn merrie hebben meegekregen!
Basvdv schreef:
Hananya...
Was dat veulen niet uit het Slottie-lijntje? Knap veulentje. Ik had een sir sinclair x pretendent x vanitas x erdball voor uit het Rieka lijntje op die afstammelingenkeuring. In mijn herinnering waren het beide extreem goede bewegers.