wie heeft ervaring met afstammelingen van sir sinclair?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ratzel

wie heeft ervaring met afstammelingen van sir sinclair?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 21:24

Ben benieuwd naar sportprestaties, karakter etc.

hananya

Re: wie heeft ervaring met afstammelingen van sir sinclair?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:03

Sportprestaties zijn er nog niet van de nakomelingen in Nederland, denk ik... Als ik goed reken zijn de eerste nakomelingen nu drie en die van zijn afstammelingenkeuring nu 2.
Ik ben toen der tijd naar zijn afstammelingenkeuring geweest met een veulen van hem uit een Kennedy x Cabochon x Appolonius moeder.

Een bloedmooi veulen met heel veel ras en adel. Dit laatste geeft Sir Sinclair ook wel door volgens mij, want ik vond de meeste veulens daar heel chique, hoogbenig en met een bloedmooi koppie. De meesten konden ook heel goed en ruim draven.
De voorbrengers moesten goed doorrennen met de merries om de veulens bij te houden

De mensen die langs de kant stonden waren ook stuk voor stuk ook zeer tervreden...

Basvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:19

hananya schreef:
Sportprestaties zijn er nog niet van de nakomelingen in Nederland, denk ik... Als ik goed reken zijn de eerste nakomelingen nu drie en die van zijn afstammelingenkeuring nu 2.
Ik ben toen der tijd naar zijn afstammelingenkeuring geweest met een veulen van hem uit een Kennedy x Cabochon x Appolonius moeder.

Een bloedmooi veulen met heel veel ras en adel. Dit laatste geeft Sir Sinclair ook wel door volgens mij, want ik vond de meeste veulens daar heel chique, hoogbenig en met een bloedmooi koppie. De meesten konden ook heel goed en ruim draven.
De voorbrengers moesten goed doorrennen met de merries om de veulens bij te houden

De mensen die langs de kant stonden waren ook stuk voor stuk ook zeer tervreden...

Eerste afstammelingen zijn nu 2 jaar. Ik heb al eerder aangegeven dat Sir Sinclair naar mijn mening te vroeg is vertrokken naar de USA.

Hananya...Was dat veulen niet uit het Slottie-lijntje? Knap veulentje. Ik had een sir sinclair x pretendent x vanitas x erdball voor uit het Rieka lijntje op die afstammelingenkeuring. In mijn herinnering waren het beide extreem goede bewegers.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:28

Mijn baas heeft nu een 2 jarige sir sinclair lopen uit een dutchboy x juriaan merrie.
Mooi beestje alleen is z'n hoofd iets minder mooi, maar hij kan wel super lopen.
Ik ga hem van de lente zadelmak maken.
Dus ben benieuwd.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:37

Toen ik mijn merrie 2 jaar geleden kocht had zij een veulen van Sir Sinclair aan de voet lopen.
Sir Sinclair stond toendertijd in dekking bij het hengstenstation in Wijdewormer en mijn merrie was van die stal.

Het was trouwens een heel chique, elegant merrieveulen. Hoogbenig en heel luxe koppie. Aardig cool qua karakter, maar dat zal ze wel van mijn merrie hebben meegekregen!
Laatst bijgewerkt door Imago01 op 20-09-05 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Basvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:45

Randy01 schreef:
Aardig cool qua karakter, maar dat zal ze wel van mijn merrie hebben meegekregen!

Sir Sinclair fokt fijne karakters door.

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 15:27

Basvdv schreef:

Hananya...
Was dat veulen niet uit het Slottie-lijntje?
Knap veulentje. Ik had een sir sinclair x pretendent x vanitas x erdball voor uit het Rieka lijntje op die afstammelingenkeuring. In mijn herinnering waren het beide extreem goede bewegers.

Klopt! Uit de Kennedy dochter van Luzelma Slottie. Ik kan me inderdaad die van jullie ook nog wel herinneren. Ook een hele mooie!

Het karakter van dat veulen was trouwens ook heel goed. Ik kon hem zo scheren zonder een praam of iemand die even hielp. En met het wassen en invlechten stond ze ook superbraaf naast moeders. Trailer: idem dito.

Ben heel benieuwd wat zijn nakomelingen straks op de keuringen en Pavo Cup gaan doen. En ik vind ook dat hij veel te vroeg verkocht is!