[TI] tinker over laten schrijven op eigen naam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kelpla

tinker over laten schrijven op eigen naam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 20:19

Hallo,

Toen ik mijn tinker kocht zat er alleen het paardenpaspoort van hem bij. Ook is hij gechipt, maar daar staat het adres van de oude eigenaars natuurlijk op.
Hoe kan ik dit nou over laten schrijven?

Bedankt.

Groetjes\
Esther

Sjoert

Re: tinker over laten schrijven op eigen naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:08

VMR -> TI

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:12

Alleen zo'n entingsboekje? een kleine gele of blauwe, wat je ook voor andere huisdieren hebt? Of echt eentje van het NSvT of ICS?

Als je namelijk alleen een paspoort hebt met entgegevens, ben je niet ingeschreven in het stamboek waarschijnlijk. Dan kan je je tinker aanmelden voor een rastoelating bij het stamboek van je keuze. Hiervoor moet je je paard wel laten keuren door het stamboek.

Heb je wèl een stamboekpaspoort, dan moet je ze een formulier opsturen met je gegevens. beide stamboeken hebben een online formulier wat je uit kan printen en op kan sturen.

Groetjes Dianne

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:16

Voor de chip heb je er een wijzigingsformulier bij als het goed is, dat kun je terug sturen naar de NDG.
Als je dat niet hebt zou ik even contact met ze opnemen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 06:09

Van het ICS moet je even dat formulier uitprinten op de website, (als er geen overschrijvingspapier zit in het pasoort), die moet oor de vorige eigenaar voor een deel worden ingevuld, en het onderste deel door jezelf. Dan opsturen mét paspoort en dan je paard overgeschreven.

Hoe het bij het NSvT zit, weet ik niet, omdat ik er geen ervaring mee heb..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:39

Mazzel-meid schreef:
Van het ICS moet je even dat formulier uitprinten op de website, (als er geen overschrijvingspapier zit in het pasoort), die moet oor de vorige eigenaar voor een deel worden ingevuld, en het onderste deel door jezelf. Dan opsturen mét paspoort en dan je paard overgeschreven.

Hoe het bij het NSvT zit, weet ik niet, omdat ik er geen ervaring mee heb..

Bij net NSvT is het precies hetzelfde

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:40

Je moet het opsturen naar de organisatie die het paspoort hebben uitgegeven. Als daar opstaat knhs dan moet je het daarheen sturen met een overschrijvingsformulier. Is het van het NSvT dan daar heen en bij het ICS naar het ICS.