He wat leuk, Rosita is van een goede kennis van mij geweest! Ze heeft altijd in Oisterwijk gestaan, die moet het zijn! Wij hebben inmiddels een kleindochter weten te bemachtigen van Rosita voor de fok, want het is echt een super stam hoor. Rosita heeft veel paarden gebracht, was dubbel prestatie, dubbel preferent.
Ik heb de Blanc Rivage (Dora) uit Rosita naar het M gereden voor een sport predikaat.
Verder staat bij de dochter van de ouwe eigenaar van Rosita nog een dochter van Rosita, Katrien. Een Esteban merrie.
Hier een foto van dus een halfzus van jouw Pion:

Met haar Trento veulen.
Ik zelf rijd een Gribaldi uit de Esteban merrie. Dus Gribaldi X Esteban X Idool.

We hebben ook nog een Olivi X Esteban X Idool
Met een veulen van Krack C.

En we hebben nog een Jazz X Esteban X Idool

Rosita zelf is inmiddels overleden. Ze heeft koliek gehad en het was ook voortaan echt een oudje!
Zou je mij wat informatie over jouw Pion willen sturen. De eigenaar van de Esteban merrie uit Rosita zou dat heel leuk vinden namelijk. Ik weet dat Rosita ook nog ooit een hengst van volgens mij Jazz bij de hengstenkeuring gehad tot de laatste ronde. Als je wat meer info wilt hebben over de stam, kan ik het wel aan mijn vader vragen, die zit er echt helemaal op/in!
In mijn profiel staan nog meer foto's van onze paarden en je merkt dat wij de stam van Rosita erg graag aan willen houden. Wij zijn namelijk erg onder de indruk van deze stam. Erg fijne paarden met een goed karakter. En de merrielijn is erg belangrijk!