Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Niet de fokwaarde maar de betrouwbaarheid is laag.Je moet niet op zoiets afgaan voor je merrie. Die fokwaarden liggen harstikke laag omdat het aantal nakomelingen zeer gering zijn en zijn daarom helemaal niet betrouwbaar. En voor zo'n afstamming valt er wel wat spannenders te bedenken

ART_UMA schreef:Sammie schreef:Niet de fokwaarde maar de betrouwbaarheid is laag.Je moet niet op zoiets afgaan voor je merrie. Die fokwaarden liggen harstikke laag omdat het aantal nakomelingen zeer gering zijn en zijn daarom helemaal niet betrouwbaar. En voor zo'n afstamming valt er wel wat spannenders te bedenken
Trento B heeft nou niet een echt lovend veulenrapport (maar ik was al geen fan dus ben misschien wat bevooroordeeld) en het zelfde gold voor Painted Black (maar daar heb ik verschillende verhalen over gehoord). Ik geloof dat Leunus van Lieren een fan is van de combinatie Rubiquil x Sultan (lijnenteelt op Areina)