[TI] Gezocht: hulp- moderator!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Gezocht: hulp- moderator!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:33

Wie gaat de "echte" moderators helpen met het beheer van dit [TI] Tinkers subforum?

Wil jij de modjes graag een handje helpen, ben je regelmatig online en heb je bij voorkeur "iets" met Tinkies? Stel jezelf verkiesbaar in dit topic, met graag een kort stukje waarin je wat vertelt over jezelf (wie ben je? wat doe je? paardjes? waarom ben jij een goede rechterhand voor de mods?)

Maandag, aan het einde van de middag, sluit dit topic en wordt een topic geopend waar eenieder kan stemmen voor de 2 hulpjes.

karuna
Drukke kabouter

Re: Gezocht: hulp- moderator!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:37

Ik was eerder hoor. Ik had hem al op 16.32.

Maar bij deze geef ik me op als hulpmod.

Ok ik moet ook nog iets over me zelf vertellen. Daar ben ik niet zo goed in. .

Ik ben 37 jaar en rij al vanaf mijn 4e pony. Tot mijn 18e heb ik veel wedstrijden gereden maar ben er daarna mee gestopt. Ik rij in principe dressuur maar op een losse manier. Af en toe spring ik en we mennen met Connor. Connor hebben we nu al 5 jaar en we hebben hem zelf ingereden. Daar had ik al ervaring mee met vorige ponies.

Tsja wat moet ik nog meer vertellen.

We hebben vorig jaar een forum opgezet voor ms patienten en iedereen die daarbij hoort. Dat forum is gebaseerd op dezelfde forumsoftware als bokt, alleen een oudere versie. Op dit forum proberen we met 3 systeembeheerders en 2 moderatoren de boel gezellig te houden. Af en toe moet er eens iets verplaatst of verwijdert worden en heel af en toe blussen we brandjes. .

Verder ben ik normaal gesproken overdag gewoon thuis maar zeker niet altijd achter de PC ,in de avond eigenlijk nooit omdat ik vroeg ga slapen altijd. Ook ben ik soms helemaal niet actief bezig omdat ik dat me niet goed genoeg voel.

Willen jullie een moderator die 24 uur per dag actief rondspeurt ben ik niet degene die jullie zoeken. is dat niet nodig wil ik graag die rol op me nemen samen met iemand anders.
Laatst bijgewerkt door karuna op 16-09-05 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:39

Ja duh, 3 zinnen in de jouwe

Ik heb getemd of de mods een van de topics weghalen...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:48

Jij hebt je ook nog niet voorgesteld trouwens. . En ik kan wel kort van stof zijn.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:32

Hoi Iedereen!

Ik wil me graag verkiesbaar stellen als hulpmodje

Ik ben 25 jaar, ik werk in het ziekenhuis als all-round analist en heb vanaf mijn 6e eigen paardjes en vanaf april van dit jaar ben ik als een blok gevallen voor het ras Tinker. Heb nu ook mijn eigen tinkie, terwijl ik vóór februari dit jaar zelfs nog nooit had gehoord van deze paardjes.

Ik rijd geen wedstrijden, doe een klein beetje aan NHS, rijd nu boomloos en bitloos. Ik ben heel trots op mijn paardje, elke daggaat het rijden beter en ze wordt met de dag mooier, althans vind ik zelf

Een van mijn andere hobby's naast paarden is website building en digitale fotografie. Ik ben beheerder van een aantal foroms, mijn eigen forum is ook phpBB gebaseerd. Tevens moderate en admin ik ook een groot gamers-forum en game-servers met veel "jeugdig" volk.

Ik ben dagelijks in ieder geval in de avond online, maar heb geen zin om politieagentje te spelen. Op de andere forums waar ik moderate, ben ik heel streng, luister je niet na 1 waarschuwing: kick (tijdelijke ban, meestal 5 minuten), nog niet luisteren: definitieve ban! Ik hou dus niet van waarschuwen, ik pak lastpakken meteen aan!! Hier moet je dus wel tegen kunnen.

Groetjes Dianne

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:04

k ben hier regelmatig te vaak maar hulp moddie... hihi, nee... mogen we kiezen uit de belangstellenden? een soort van democratische topic. kunnen we achteraf ook niet zeuren als we een strenge doch rechtvaardige moddie hebben... Afbeelding

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 22:10

Citaat:
Maandag, aan het einde van de middag, sluit dit topic en wordt een topic geopend waar eenieder kan stemmen voor de 2 hulpjes.

Lezen Michelle

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:16

Ik stel me ook beschikbaar

Ik ben Nikki, ben 17 jaar kom sinds kort uit Hoek van Holland.
Heb geen eigen tinker maar ben wel erg gek van koudbloeden, sinds ik een aantal weken geleden naar de veluwe ben geweest en daar een ontzettend leuke tinker ruin heb gehuurd ben ik toch wel erg weg van het ras.
Verder heb ik een tijdje geleden op een wat kleiner forum voor mod gespeelt maar aangezien deze nu niet meer bestaat (Beheerder had er geen zin meer in) is dit opgehouden.
Verder ben ik wel erg veel hier te vinden, ik schat zeker zo'n 5 tot 8 uur per dag als het niet meer is.. (ja ik weet dat het heel erg is )

Verder ben ik nu zo'n 9 jaar met paarden bezig, ik verzorg een Appaloosa in Rotterdam en sinds een kort een fries x clydesdale van sandr0 hier op bokt.
Verder rij ik western maar ook freestyle op de appaloosa en op de ander "dressuur" dus ben van alle markten thuis
Verder ben ik bezig met Fotografie en heb het daar wel redelijk druk mee.

Hier nog een foto waar je mij op een tink kan vinden :

Afbeelding

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:15

Goed idee, dit topic!
Het is dat ik thuis geen internet-aansluitng heb (nee, niet hopeloos ouderwets, maar meer terbescherming van mijzelf, zou nooooit meer achter de pc vandaan komen vrees ik), anders had ik mij allicht beschikbaar kunnen stellen.
Succes met de zoektocht!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 14:37

Mij lijkt het wel heel leuk,maar ik heb verder geen ervaring met forums beheren enzo... dus laat ik er maar niet aan beginnen me verkiesbaar te stellen

Ben ook wel benieuwd hoe we kunnen stemmen en vanaf wanneer?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 15:06

vanaf maandag kunnen we stemmen,

Ik zelf ben vreselijk bokt verslaaft en ach het zou me erg leuk lijken maar heb niet zo`n zin omeen heel verhaal over me zelf te typen Meeste staat allemaal in mijn profiel,

Er zijn nog niet zo heel veel aanmeldingen viel me wel op,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 16:33

Ik wil me wel verkiesbaar stellen, maar aangezien ik op opdrachtbasis werk, kan ik niet beloven dat ik net als nu overdag kan blijven internetten. Maar dan zien we wel weer verder, mocht ik gekozen worden als hulp-modje.

Mijn naam is Jacqueline, 26 jaar. Ik werk op detacheringsbasis als secretaresse. Ik ben trotse eigenaresse van hond Simba, poes Disney en Tinker Cheerful Chubby. Druk op zoek naar een nieuw eigen huisje in of rond Etten- Leur.

Sinds november 2001 heb ik Chubby in mijn bezit. Een heerlijke, ondeugende 5 jarige Tinkermerrie. Veel foto's van haar kun je vinden in mijn profiel...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 12:41

Aangezien Leon (Snowdon) even niet kan internetten, vroeg hij mij om hem ook aan te melden als hulp-moderator.

Zijn profiel: *klik*

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 14:44

Niemand meer?!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:45

Hmm ik wil me bij deze ook wel aanmelden hoor! Ik heb zelf 2 cobs/tinkers en ken behoorlijk wat mensen, vooral na de laatste tinker bokt meeting! Verder ben ik juf in opleiding en heb mijn eigen internet verbinding dus tijd genoeg om on line te komen!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:54

Bij dezen meld ik me dan ook aan als hulp-moderator.
Ik ben dus Esmeralda, 23 jaar oud en ben zelf in het bezit van 4 tinkers en mijn eigen (kleine!) fokstal Nuage Tinkerstables.

In het dagelijks leven ben ik webmanager en doe ik dus niet anders dan websites wijzigen en beheren

Overdag ben ik aan het werk maar heb hierbij (uiteraard) een internetverbinding. 's Avonds ben ik altijd online, dus vaak aanwezig.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 14:55

Nou chub ik weet op wie ikga stemmen dus voor mij maakt het niet meer uit, neem aan dat je niet op jezelf mag stemmen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 14:58

Van mij mag je best op jezelf stemmen hoor Je kunt in een poll toch maar 1x stemmen geloof ik... Dus je kunt niet 100x sms-en voor jezelf

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:00

doet de poll het dan alweer, volgens mij niet, nou ja ik stem niet op me zelf vind ik een beetje raar,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 15:15

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:54

Chubby schreef:
Citaat:

Lezen Michelle

ja duh... teveel werk

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 09:41

slotje aangezien er al een stemtopic loopt