[TI] avatar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:23

hoe maken jullie die bewegende avatars

Sheffie

Antheya

Re: avatar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:26

het staat hier nogal verkeerd... heeft dit iets te maken met tinkers ?? dat kun je zelf toch ook wel weten.. die avatars maken sommige met een animatie programma die je moet kopen

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 15:31

bedankt voor dat vriendelijke antwoord het was maar een vraag hoor. Erg vriendelijke mensen hier de groeten als dat hier zo werkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:57

ik weet het ook niet maar ik zal een moderator vragen of ze het topic verplaatsen.

Misz_Do iets vriendelijker mag ook wel. Soms komen dingen op een verkeerde plaats terecht. kan gebeuren.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 16:22

hoezo verplaatsen ik vroeg alleen maar hoe zoiets werkt zodat ik ook zo'n leuk ding had met me tinkies erop. Dus het heeft wel wat met tinkie's te maken. en zo niet wat maakt dat dan uit. Leuk kom je ook hier voor het eerst.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:32

Nee zo wordt het niet bedoelt. Maar voor avatar problemen en dergelijke is een apart gedeelte. Namelijk forum zaken. Daar kijkt echt iedereen van bokt. Ook al wil je een tinker of een arabieren avatar hebben, dan is dat toch de plaats om je vraag te stellen. Dat is nu eenmaal een regel binnen bokt. Elk onderwerp heeft zijn eigen plekje. Foto's bij foto's, problemen met gezondheid van je paard, rijvragen enzovoort. En dus ook problemen/vragen over je avatar, profiel onderschrift en zo. Die moeten gesteld worden bij Forumzaken.

Op dit nieuwe stukje kunnen alleen vragen gesteld worden die over tinkers gaan.

Dat is niet bedoelt om je aan te vallen of niet welkom te heten bij bokt.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 16:36

oké dat wist ik niet. Op die andere forums gaat dat meestal ook zo dus ik dacht hier ook. Maar dan weet ik dat nu.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:47

Weer wat geleerd . Je topic wordt er vanzelf heen verplaatst.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:55

Kan me voorstellen dat als je voor het eerst op bokt bent, dat je door de bomen het bos niet zo goed ziet.
En je niet precies weet op welke van de tig forums je het moet posten! Dus inderdaad, Misz_Do, iets rustiger mag ook wel

Vind die avatars ook érg leuk, maar heb helaas dat programma ook niet..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:10

Sheffie,
als je bokt, vooral niet vergeten dat het internet is. Soms lees je dingen op een bepaalde manier terwijl degende die het schreef het helemaal niet zo bedoelde

In ieder geval om je te helpen:
Vragen/problemen over avatars kunnen terecht op FZ (forumzaken) in het volgende topic: viewtopic.php?f=25&t=419514

In het volgende topic op Crea Bea: viewtopic.php?f=68&t=216387&st=0&sk=t&sd=a kun je aan mensen of zij een avatar voor je willen maken. (ook een bewegende)

Succes!

hier een slotje.