Dank voor alle tips luitjes. Goed om zoveel ervaringen bij elkaar te zien staan!
Jeanie, da's waar ook, ik heb zo'n hogedruk plantenspuit gekocht speciaal voor die Sebacil, maar die staat ergens vergeten in de schuur, deed het een maand of 3 geleden weer met een sponsje
Toen ik die spuit dus voor het eerst gebruikte moest ze wel aan die harde straal wennen, maar versnaperingen helpen altijd heel goed. Na ieder been een kruidenbrokje 
Bij een grote tinker handelsstal in het hoge noorden behandelen ze alle tinkers met zo'n professionele hogedrukspuit met Sebacil. (Hebben ze na de reis uit Engeland meteen een trauma erbij
).
Hm, combinatie rasp/mijt zou heel goed kunnen maar wel gek dat ze in de winter nooit stampt en het deze zomer (veel vochtige lucht, ook met de warme dagen hoge luchtvochtigheid) wel doet.
Suzanne, goeie DA heb jij dat hij S voor jou in België bestelt!
MissDonna, met Betadine was ik regelmatig, zowel de shampoo als de scrub gebruik ik, maakt de sokken ook weer mooi wit maar het helpt niet tegen het bijten of tegen de rasp(bij de mijne iig niet).
Misschien moet ik weer eens wassen met groene Biotex, daar zitten bepaalde enzymen in die ook ontsmettend werken èn de sokken worden er mooi wit van èn je kunt het met koud water doen