heel erg bedankt en ik kijk uit naar de foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

). Beber schreef:En hoe is het karakter van jouw merrie....?
En is het een schimmel?
Ik heb er enkele kleinkinderen en achterkleinkinderen van gehad, maar allemaal hadden ze het Abgar karakter: Super lastig onder het zadel, je moet ze in hun waarde kunnen laten ( wat af en toe wel heel meoilijk is).
lieke2 schreef:Mijn zus heeft ook een abgar-merrie, kan je een klein kind mee weg sturen, echt waar! Ze is ook altijd het paard van sinterklaas geweest bij de intochten. Geweldig dier! Ook qua bouw precies abgar zelf.
Ze heeft er nog drie veulens bij gefokt, een nu 3-jarige Lester-ruin, een 2-jarige Riant-merrie en een jaarling Concorde-merrie. Toen ze werd aangekocht, was ze al preferent op haar nakomelingen, nu geniet ze van haar pensioen in de wei.
Ze zou het ook nog prima doen als surrogaat-moeder!
Beber schreef:Van mijn kleinkind van Abgar heb ik ook 1 ding geleerd...
NOOIT MEER ZO'N PAARD KOPEN!![]()
en idd hebben ook bij mij veel stoere ruiters het geprobeerd, tot het ziekenhuis toe, maar zij was dan ook echt gemeen, natrappen e.d.
Peterina schreef:Beber schreef:Van mijn kleinkind van Abgar heb ik ook 1 ding geleerd...
NOOIT MEER ZO'N PAARD KOPEN!![]()
en idd hebben ook bij mij veel stoere ruiters het geprobeerd, tot het ziekenhuis toe, maar zij was dan ook echt gemeen, natrappen e.d.
Jammer dat je de andere bloedlijnen er niet bij vermeld want de karakter van uw paard is niet alleen door een grootvader bepaald. Het is jammer dat jij een van de 'nare' uitzonderingen heeft.