Cavalier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oosterhui

Cavalier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 19:52

Kan iemand mij vertellen of Cavalier groot of klein fokt ? Wij heeft er nakomelingen van, hoe is het karakter?

hanneliesje

Re: Cavalier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:41

\Groot, wij hebben er een uit een moeder van 1.61 , de Cavalier hieruit is ongeveer 1.70 mt, ben gek van Cavalier goed bewegen en springen. Wel veel schimmels.

hanneliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:41

Oh, karakter is ook super lekker koel en toch goed bij de les.

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:10

cavalier fokt inderdaad groot, en veel schimmel, toch ben ik er niet zo heel kapot van, wel vind ik het mooi in de moederlijn, ik ken er een aantal en heb er een gereden, maar ik vindt het echt "kerelspaarden" sterk, en branderig, wat opzixh geen slechte eigenschap is, maar niet voor iedereen te hanteren.
de goede cavaliers daar gelaten natuurlijk!:)

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:30

EsSther schreef:
cavalier fokt inderdaad groot, en veel schimmel, toch ben ik er niet zo heel kapot van, wel vind ik het mooi in de moederlijn, ik ken er een aantal en heb er een gereden, maar ik vindt het echt "kerelspaarden" sterk, en branderig, wat opzixh geen slechte eigenschap is, maar niet voor iedereen te hanteren.
de goede cavaliers daar gelaten natuurlijk!:)

Ben ik het helemaal mee eens.
Ik heb ook 2 schimmels gehad, 1 megatank van 1.75m, wel super springen, maar een echt mannenpaard en 1 uit een volbloed opa, die is wel chiquer.( paard van Cupid )