Winnie is een kruising van haar en Havstad, die helaas niet meer leeft.Ik zag meteen om welke fjord het ging, ze zeggen wel eens dat je paarden niet op hun ouders kunt gelijken, maar Winnie heeft echt zeker weten de zelfde kenmerken in zijn gezicht als zij. Zelfs het veulen wat ze aan de voet heeft lijkt op Winnie.. Zo apart!
Qua bouw lijkt hij zeker niet op zijn moeder, hij is namelijk 13 cm groter dan zij en langer in zijn lijf. Maar hij heeft hetzelfde ondeugende, lieve, meegaande karakter als die zij heeft. De ruime gangen van Winnie komen ook bij haar vandaan.
Enfin, hier wat foto's van haar, zo super dat ik kon komen kijken en nu weet waar hij zijn vlakke, eenvoudige karakter vandaan heeft.

Kelly met haar veulen:
Natuurlijk met de kup naar benee, fjorden eigen he

Winnie zijn halfzusje van 1 juni dit jaar. Zo moet hij er ook ongeveer uit hebben gezien

Ze is duidelijk een stuk kleiner met smalle hals

Hier haar hoofd van dichterbij..
Hier wilde ik nog een foto maken, maar zoals je ziet was er een stik nieuwsgierig aagje benieuwd watvoor raar kastje ik in mijn handen had
Lief ding!! 
En hier nog een kiekje van Winnemansje na de rit van vanmorgen

Ja, was leuk!! Heel gevaarlijk om te zeggen dat de veulentjes beiden te koop zijn
Evenals de merries.. Wat een droppies allemaal