Ik ben bij Kelmar, Winnie zijn mama geweest!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Ik ben bij Kelmar, Winnie zijn mama geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 16:46

Ik ben vandaag in Tholen geweest, op bezoek bij Winnie zijn moeder. Ze heet Kelmar, maar word daar liefkozend Kelly genoemd Winnie is een kruising van haar en Havstad, die helaas niet meer leeft.

Ik zag meteen om welke fjord het ging, ze zeggen wel eens dat je paarden niet op hun ouders kunt gelijken, maar Winnie heeft echt zeker weten de zelfde kenmerken in zijn gezicht als zij. Zelfs het veulen wat ze aan de voet heeft lijkt op Winnie.. Zo apart!

Qua bouw lijkt hij zeker niet op zijn moeder, hij is namelijk 13 cm groter dan zij en langer in zijn lijf. Maar hij heeft hetzelfde ondeugende, lieve, meegaande karakter als die zij heeft. De ruime gangen van Winnie komen ook bij haar vandaan.

Enfin, hier wat foto's van haar, zo super dat ik kon komen kijken en nu weet waar hij zijn vlakke, eenvoudige karakter vandaan heeft.

Kelly met haar veulen:
Afbeelding

Natuurlijk met de kup naar benee, fjorden eigen he
Afbeelding

Winnie zijn halfzusje van 1 juni dit jaar. Zo moet hij er ook ongeveer uit hebben gezien
Afbeelding

Ze is duidelijk een stuk kleiner met smalle hals
Afbeelding

Hier haar hoofd van dichterbij..
Afbeelding

Hier wilde ik nog een foto maken, maar zoals je ziet was er een stik nieuwsgierig aagje benieuwd watvoor raar kastje ik in mijn handen had Lief ding!!
Afbeelding

En hier nog een kiekje van Winnemansje na de rit van vanmorgen
Afbeelding

Ja, was leuk!! Heel gevaarlijk om te zeggen dat de veulentjes beiden te koop zijn Evenals de merries.. Wat een droppies allemaal

Nicole288

Re: Ik ben bij Kelmar, Winnie zijn mama geweest!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:09

Leuk om te zien is dat he? Ik herkende ook veel in de moeder van mijn paard toen ik haar gevonden had.

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:27

Het hoofd is echt van zijn moeder!!
Leuk hoor.
En het blonde kuifje heeft hij ook niet van een vreemd.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:39

Kelmar is ook te koop, of niet? Haar naam komt me zo bekend voor, heet haar veulen Belisto?

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:03

Wat leuk joh. Het hoofd heeft hij inderdaad van zijn moeder. Leuk om haar zo eens op de foto te zien.
Geef je Winnie een dikke knuffel van ons allemaal?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 17:24

Yep, Kelmar en kind zijn te koop Indien iemand wil weten waar ze precies staan is het altijd bij mij te bevragen natuurlijk, ik heb het nummer van de eigenaar

Winnie krijgt iedere dag knuffels!! Hij is vorig weekeind zooooo vreselijk braaf geweest in Loon op Zand, heel weekeind lekker rond gereden, we hebben het dit keer wel goed gedaan Irene

paulinekd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 01:40

Ik was 7 jaar lang de eigenaresse van Kelmar helaas heb ik haar 31 maart 2014 in moeten laten slapen nu ben ik haar geschiedenis is aan het na lopen hier op bokt en lees ik deze topic nu vraag ik mij af of iemand toevallig nog weet waar Kel naartoe is gegaan en haar veulen!! Het zou super zijn om meer te weten te komen!!