Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, volgens mij....).
).

Hij speelt met hem en wordt opgevoed door dat shetje, superlief ! Ook staat hij weleens met een grotere ruin en mijn dravermerrie, hij komt dus veel in contact met andere paarden. 
Omegamedo schreef:Update Square is in December afgespeend, Caeri stond toen bij onze andere paarden, en Square stond met een welsh ruin. Na een week of twee is dat ruintje verhuisd en Caeri weer bij Square komen te staan. En nu staan ze nog bij elkaar, een superstel !
In Mei wordt Square een jaar en zodra het kan, laat ik hem ruinen. Het is een mans aapje, en vindt zijn moeder ook een erg lekker ding, dus......probeert weleens wat, wat gelukkig niet lukt, hij is niet zo groot.
Overdag staat hij met twee shets en zijn moeder, 1 van de shets, een ruintje, is zijn beste vriend !Hij speelt met hem en wordt opgevoed door dat shetje, superlief ! Ook staat hij weleens met een grotere ruin en mijn dravermerrie, hij komt dus veel in contact met andere paarden.