Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wat een waardeloos Stamboek dat AES,
Peterina schreef:Het is de verantwoordelijkheid en taak van iedere merriehouder om onderzoek te doen in de Stamboeken en de hengsten die aangeboden worden voordat men begint met fokken/dekken.
A.E.S. staat niet op de lijst van erkende stamboeken bij KWPN dus men had het wel kunnen weten dat een veulen daar registreren niet zou slagen, tenminste niet in A-register.
Ik vind het gewoon zure appels dat nu een Stamboek afgekraakt wordt omdat men zich niet heeft laten informeren en omdat een andere Stamboek niet geeft wat men verwacht.
fjordowner18 schreef:Peterina schreef:Het is de verantwoordelijkheid en taak van iedere merriehouder om onderzoek te doen in de Stamboeken en de hengsten die aangeboden worden voordat men begint met fokken/dekken.
A.E.S. staat niet op de lijst van erkende stamboeken bij KWPN dus men had het wel kunnen weten dat een veulen daar registreren niet zou slagen, tenminste niet in A-register.
Ik vind het gewoon zure appels dat nu een Stamboek afgekraakt wordt omdat men zich niet heeft laten informeren en omdat een andere Stamboek niet geeft wat men verwacht.
hoi er is hier al heel lang niet gereageerd, maar wil graag meer info over dit stamboek en op hun site kun je er weinig over vinden, maar tegenwoordig erkend het kwpn dit stamboek wel toch?
fjordowner18 schreef:dankje jan de regelaar, ik hoor heel verschillende geluiden over dit stamboek, maar bloedlijnen vind ik ook niet echt belangrijk bovendien als het alleen om de bloedlijnen zou gaan, die sterven uiteindelijk ook uit toch hahaha
dus approved wil zeggen dat je er gewoon een kwpn papiertje bij krijgt in A register en dan kun je ook gewoon naar keuring enzo?