FarringtonXFlemmingh !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suusiejjj

FarringtonXFlemmingh !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 16:02

Hallo,

Ik heb een paard van de afstamming FarringtonXFlemmingh,
Ik was wel benieuwd naar andere paarden met die afstamming.
Hoe ze het doen op wedstrijden enz.
Mijn paard is een donker bruine ruin van 5 jaar.
Hij heeft in januari blesure gehad aan zijn achter been dus kon ik niet eerder beginnen met wedstrijden erg jammer!

Ik ben in juni begonnen met wedstrijden met hem hij is 5 jaar ik heb 5 wedstrijden mee gedaan met hem in de B dresuur ik heb nu 8 winst punten, in ocktober start ik hem in het b- springen en L dresuur,

Groetjes suzanne

Kajanus

Re: FarringtonXFlemmingh !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 09:52

hai
ik heb ook een Farrington x Flemmingh het is een nu 2 jarige vos met achter 2 witte benen en een bles ... hij is erg mooi maar nog wel wat slap hij is nu 1.65m en is vrijdag gerontgent want we willen met hem naar de hengstenkeuring en hij was helemaal goed ..
mijn vriendin heeft ook een farrington x flemmingh en dat is een bijna koffievos en ook slap hij is nu 4 en net pas zadelmak gemaakt maar ook wel een mooi type..

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 09:57

Afbeelding

Dit is mijn farrington x flemmingh

Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:30

Mooi beessie, maar is met zo'n jong beessie longeren in zo'n zware bak wel verstandig?

Kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:08

Ik heb een Farrington x roemer zit er wel aan te denken om een veulen met Flemmingh te fokken

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:38

Elisa2 schreef:
Mooi beessie, maar is met zo'n jong beessie longeren in zo'n zware bak wel verstandig?

Nee dat is inderdaad niet zo goed maar deze bak hebben we alleen maar even gebruikt om hem te leren longeren en dat was een keer of 2 en nu ga ik gewoon in de grote superbak die niet zwaar is we gaan nl met hem naar de hengstenkeuring... en ja dan moet je er helaas nu al aan beginnen om ze wat sterker en mooier te maken maar ik longeer zeker niet iedere dag en ook niet zo lang en verder loopt hij nog lekker in het land ...