Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Dat ie goed is op de foto, even plat gezegd.

MirandaB schreef:
even kleine correctie.. Denk dat het er een beetje onhandig staat. Als mijn merrie niet goed zou zijn op de foto zou ik dat wel vermelden. Maar als ze niet goed genoeg is voor prok. Dan zou ik het prokcertificaat iig achterwegen laten in de advertentie.
Citaat:Ja maar als je merrie niet goed is zou IK het er iig niet bijzetten in de advertentie. Daar ga je niet lopen pronken met een prok certificaat
Excuseme schreef:MirandaB schreef:
even kleine correctie.. Denk dat het er een beetje onhandig staat. Als mijn merrie niet goed zou zijn op de foto zou ik dat wel vermelden. Maar als ze niet goed genoeg is voor prok. Dan zou ik het prokcertificaat iig achterwegen laten in de advertentie.
Doe nog eens een poging.

Suzan1 schreef:Citaat:Ja maar als je merrie niet goed is zou IK het er iig niet bijzetten in de advertentie. Daar ga je niet lopen pronken met een prok certificaat
het pronken met een PROK certificaat kun je ook niet doen, want dan moet ze zijn goedgekeurd. Het pronken met een PROK keuring wordt wel eens gedaan. En dan maar hopen dat de koper er in stinkt.
een PROK keuring is een strengere keuring dan een sportkeuring.
Suzan1 schreef:
PROK gekeurd hoeft niet perse ook goedgekeurd te zijn. Dan moet er wel een certificaat bijzitten.
Suzanne F. schreef:Ja inderdaad, een certificaat krijg je sowieso maar de cijfers op dat certificaat moeten wel voldoen aan de eisen die het KWPN stelt om het daadwerkelijke PROK PREDIKAAT uit te reiken.
sarabande schreef:Sesambeentjes geen eisen
corina schreef:PROK is Project Rontgenologisch Onderzoek Kwpnmerries
Is er dan uitgebreid onderzoek gedaan ,foto's gemaakt zoals een paard ook op de foto's word gezet bij een rontgen keuring?
Ook op : hoefkatrol en spat enzo?
Of alleen op OC en OCD?
Als ik zou gaan kijken waar moet je dan opletten/na vragen?
Desiree schreef:en ik neem aan dat als ze goedgekeurd is, komt er op papier de titel "ster prok" bijvoorbeeld?sarabande schreef:Sesambeentjes geen eisen
Waarom niet, weet jij dat?
Citaat:Ik denk dat ik dat gewoon eens ga vragen bij het KWPN.
Suzan1 schreef:een goedgekeurde PROK keurmerrie is toch elite?