Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BailyKarlos schreef:Dit houd ik niet nog 10 maanden vol.

Maar het komt vanzelf goed. Je zal zien dat je merrie jóú vertrouwen gaat geven, omdat die er vaak zelf op vertrouwen dat ze het kunnen en dat alles goed gaat. Pride was heel zelfverzekerd drachtig, en dat maakte mij uiteindelijk ook rustig. Toen het veulen geboren moest worden werd ik wel weer nerveus, maar Pride heeft gewacht tot we allemaal weg waren en heeft toen helemaal alleen een kerngezond veulen op de wereld gezet.
Veel succes in ieder geval! Vertrouw op je merrie, ze kan het echt wel!
Ik heb echt maanden zitten stressen maar gelukkig is alles helemaal goed gegaan, veulen is helemaal gezond en wel

Dus je bent echt niet de enige.
Hoe gaat het nu met je?
NOT
Sammie schreef:Ja meld zich
Die van mij was zeer slecht drachtig te krijgen. Vorig jaar is ze gust gebleven en dit jaar is het de (aller)laatste keer nog gepakt. Ik ben over al geweest, bij klinieken, hengstenhouders, enz enz. Allemaal zeer goed geholpen, maar het pakte gewoon niet. De laatste keer stond er zelfs weer vocht in. Ik wilde d'r niet weer weg brengen en had de hoop al op gegeven, maar de Da vond het een intressant geval.
Hij is toen gaan spoelen en zeer hygienisch te werk gegaan, speciaal glijmiddel, goed schoonmaken met water, een steek erbij gezet.
En jawel ze was drachtig.
En toen...... kreeg ze een trap tegen d'r been ,waardoor het flink open lag en gehecht moest worden. Antibiotica keur van zo'n 2 weken gehad, dus ik was eigenlijk er al op voor bereid dat het weg zou zijn, maar het zit er nog. Eind september weer scannen, en ik ben als de dood dat het dan alsnog weg is.
Ik ben diegene die zeer pessimistisch is ('t zal wel weg zijn), terwijl de rest van m'n stalgenoten al hellemaal met me meejuichen. Ik heb zoveel tegenslagen gehad met drachtig worden (vocht, weer hengstig, spoelen, niet drachtig maar op scan schoon enz enz), dat ik zelf eigenlijk denk dat het me nu toch ook niet gegunt is. Van binnen ben ik wel blij natuurlijk (ik kon het ook niet echt geloven dat ze nú wel drachtig was), ik geniet nu in stilte en pas over een maand of 2, 3 in alle openheid als het er nog zit. Dus pas dan maar op.... }>