Concorde x Sovereign Bill

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gaia88

Concorde x Sovereign Bill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 18:49

Wie kent er een Concorde x Sovereign Bill? Ik hoorde vandaag dat mijn merrie ( v. Sovereign Bill) in 1993 een veulen heeft gekregen van Concorde. Ik heb mijn merrie al 9 jaar en wist hier niets van. Ik wil nu natuurlijk heel erg graag proberen dit paard ( als hij nog leeft!) op te sporen. Het is een ruin en springt of heeft gesprongen; M+5. Verder weet ik helemaal niets. Mijn paard komt van een fokker in Oosterbeek. Misschien is dat ook nog een belangrijk gegeven....

Wie kan mij helpen???????

Groetjes,

Anky

hanneliesje

Re: Concorde x Sovereign Bill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:54

Kun je toch zo opvragen bij het KWPN of anders als je een naam van dat paard hebt bij KNHS, moet hij alleen wel onder deze naam starten.

gaia88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 17:43

Dat heb ik natuurlijk al gedaan (KNHS). Van het KWPN heb ik juist doorgekregen dat mijn paard in '93 een veulentje heeft gekregen. Maar de wet op de privacy laat het niet toe dat namen ed worden verschaft door deze instanties . Vandaar dat ik het hier wil proberen .

Groetjes

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 23:32

Weet je ook een sportnaam? Die kun je nl. makkelijk als zoekcriterium, gebruiken op diverse paardenfotosite's zoals bv. www.melissen.net etc.

gaia88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 07:06

Helaas....ik weet helemaal niets . Alleen de afstamming. Het is niet veel, dat weet ik. Ik ben bereid alle paarden met deze afstamming na te zoeken. Het zullen er mijns inziens niet veel zijn. Sovereign Bill heeft namelijk niet zo heel erg veel nakomelingen.
Ik ga in elk geval op www.melissen.net zoeken; Bedankt voor de tip!

Ik hoop zo dat iemand van jullie een Concorde x Sovereign Bill kent.

Groetjes,

Anky