ik hoop op reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
paardentrut schreef:. Zelf is dat paardje superlief en aanhankelijk, er lijkt niks mis mee.
ik hoop op reactie

haha.. Maar volgens mij heeft dat paard die ik op het oog heb nòg geen stap verkeerd gezet..
Zoro schreef:Ik ken er ook 2 ik vind ze wat traditioneel het zijn geen luxe paarden en of ze willen werken ach elk paard wil wel werken maar het ligt ook aan de moeder.
Maar de juniors die ik heb gezien vind ik wat lomp overkomen en traditioneel.

Unika schreef:Hihi, ben ik diegene die jou vertelde dat dat lastig bloed is?!
dat heb jij mij verteld. Maar je hebt wel gelijk, als je hier zo die reacties bekijkt... Maar er zitten ook echte goedzakken tussen, volgens mij is zij er ook een van,, Laten we het hopen

Zoro schreef:Ja vind op zeg wel leuk paard maar weer die houterige kont zo stijf verder is hij/zij luxer dan de andere juniors die we hebben gezien.
Hoe oud is ie eigenlijk?
meisje333 schreef:Bij ons op stal staan 2 Juniors.
Een merrie die is echt heel braaf, kan leuk lopen en wil graag werken en een ruin die is wat meer kijkerig maar gewoon eerlijk en wil ook graag aan het werk. Niets mis mee met die paarden.
paardentrut schreef:Maar je moet wel eerlijk blijven! als je dat niet bent, zou ze zich niet 100% inzetten denk ik![]()
maar met het rijden valt het wel mee.. Het is meer in de omgang, maar is wel een super lief beest. LAat het zo blijven!