Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mazzel-meid schreef:Ik ben al aan het plannen hoor
Mijn merrie is dit jaar bevallen, en we willen haar volgend jaar weer laten dekken. We hebben dit jaar overgeslagen omdat ze nog vrij jong is (4 jaar), en omdat ze anders met veulen vervoerd moet worden etc.
Mijn merrie; Shakyra Alisha O'Shea (Tinkermerrie), 1.40
wordt waarschijnlijk gedekt door Maxolo de Mes Amis, 1.47
net zoals vorig jaar.
Voor het resultaat van dit jaar kun je op de link in m'n onderschrift klikken.
Kom je dan ook even bij ons buurten en op kraamvisite tegen de tijd dat baby-Flet geboren is?
En dit a.s. veulen hebben we voor ons zelf gefokt en daarna wordt ze niet meer gedekt (tenzij het veulen zo verschrikkelijk mooi is en er mensen belangstelling voor nog meer veulens van mijn merrie hebben
Yeah right
)
Eerst zat ik te denken om Saké (Volbloed Arabier) volgend jaar door een Engels Volbloed of Anglo te laten dekken, maar ben hier toch weer een beetje op terug gekomen. Omdat ik toch het meest kan genieten van een Volbloed Arabier. Maar dan is het nog moeilijk welke het word, ik zat aan Gomel te denken (dit jaar bij de kossack gezien, poeh wat een uitstraling heeft dat dier!!), maar er zijn zoveel mooie hengsten, vind het echt moeilijk om een keuze te maken. Maar tegen die tijd, zal ik het hier melden

miisshOrse schreef:Waarom zou je daar negatieve commentaar op krijgen? Positief kan ook. Ik zou dan wel voor een allrounder gaan, eentje die niet de beweging verpest. Goodtimes (Sydney), Riverman of Solitair, maar Solitair moet wel bij je merrie passen (achterbeen, fundament enz). Of buiten het kwpn shoppen: Pronto ?? (easp & nrps ook dacht ik)het zou dan met deze merrie moeten gebeuren:
Gribaldi x michelangelo (maar ik wil er waarschijnlijk een allrounder of springhengst op, geen commentaar daarover a.u.b}
.. Maar ik heb er al zo'n gezeur over gehad
maar ze kan behoorlijk goed springen voor een dressuur paard, dat zou ik graag nog verder verbeteren.