Wie heeft/ rijdt er een Ronaldo?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie15

Wie heeft/ rijdt er een Ronaldo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 14:42

Wie hebben of rijden hier allemaal een Ronaldo? Ik rij er 1, een 3,5 jarige van maar liefst 1.76. Ze pakt het allemaal heel goed op. Is jullie Ronaldo ook zo ontzettend lief en nieuwsgierig?

_RobinA_

Re: Wie heeft/ rijdt er een Ronaldo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 09:58

Heey,

Bij de mensen waar ik eerst mijn paard gestald had, hadden ze twee Ronaldo-veulens. De ene is inmiddels 2.5 jaar en is als veulen naar Amerika geemmigreerd voor de sport. De andere is nu 1.5 jaar en staat nog steeds bij de fokker. Beide paarden waren heel lief en verschrikkelijk nieuwsgierig

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:05

Melanie15 schreef:
Wie hebben of rijden hier allemaal een Ronaldo? Ik rij er 1, een 3,5 jarige van maar liefst 1.76. Ze pakt het allemaal heel goed op. Is jullie Ronaldo ook zo ontzettend lief en nieuwsgierig?

Uit wat voor merrie is die? Heb je ook foto's?

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:26

Ik heb een Ronaldo hengstveulen. Inmiddels 5 maanden en een super lief en eerlijk beest. Aramis komt uit een Krack C moeder. Merrie is eerlijk maar heeft wel heel pittig karakter, reden waarom we voor Ronaldo hebben gekozen. blijkt gelukkig een goede keuze te zijn geweest.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 15:33

Ik heb een Ronaldo merrie, echt super lief dier
Ze is wordt sinds maart dit jaar bereden en ze pakt het echt super op!!
Foto's in profiel, ze komt uit een Grusus merrie, dat is duits bloed geloof ik.

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 16:05

Ik heb een 3 jarige Ronaldo merrie.
Ook heel lief, nu een maand onder het zadel (ergens anders) en nog geen stap verkeerd gedaan. Ik heb er nu zelf 1 keer opgezeten en morgen haal ik haar weer op!
Ze komt uit mijn eigen Appaloosa merrie en is afgelopen zaterdag reserve kampioen geworden op de keuring, ze vonden dat ze over excellente gangen beschikt!!

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 20:41

ik heb een zwarte Ronaldo ruin gereden van dik 1m 80 volgens mij was hij 8 jaar en voor mij was hij altijd recreatief gereden. ik vond het eigenlijk een beetje een 'klein' kind, beetje aanstellerig, onbenullig schrikken e.d.

maar verder deed hij het best leuk, niet zo heel veel bijzonders...jammer dat er nooit wat mee gedaan is, had ook een beetje een slepend achterbeen

bergerac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:31

Ik heb een ronaldo x juventus gereden, 3e bezichtiging op de hengstenkeuring. (foto's in m'n profiel) Tijdens het rijden had hij wel praatjes. Ronaldo zelf is ook een lief dier

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 09:24

Mireille1970 schreef:
Melanie15 schreef:

Uit wat voor merrie is die? Heb je ook foto's?

Uit een keur merrie van Flemming

Afbeelding

Ik heb helaas geen betere foto van de merrie, maar ze heeft hier de volle zus van boven genoemde merrie aan de voet. Dat is het veulen van dit jaar.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 23:03

Het eerste veulen van B'elanna is een Ronaldo.

Dit is She tijdens haar 1e b-proefje
Afbeelding