Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Riant schreef:Ik geloof inderdaad dat zowel Contender als Montender aanmerkingen op de benen hebben op foto. (of het was een andere zoon van contender dat kan ook )
Mariek87 schreef:Montender heeft geloof ik een 3tje op het straalbeen rechtsvoor.
TequilaRos schreef:Mariek87 schreef:Montender heeft geloof ik een 3tje op het straalbeen rechtsvoor.
Ja....dus wat voor informatie trekken we hieruit? Is het niet belangrijk om te weten wat de merrie heeft dan?

TequilaRos schreef:Mariek87 schreef:Montender heeft geloof ik een 3tje op het straalbeen rechtsvoor.
Ja....dus wat voor informatie trekken we hieruit? Is het niet belangrijk om te weten wat de merrie heeft dan?

annegti schreef:Dressuurmerrie x Montender? Heb je geld teveel ofzo? Er zijn legio contender nazaten waar je een stuk goedkoper uitbent en ook meer in de fokrichting passen. Kijk maar eens op www.paardenfokken.nl naar de nazaten van Contender die ggk zijn voor de diverse stamboeken. Zit vast wel meer leuks tussen.
karinna schreef:Ik was gewoon nieuwsgierig wat men van het idee vond, mede omdat in Duitsland ook al een Dressuurmerrie hiervoor is ingezet.

Excuseme schreef:Een Montender voegt niets toe aan een dressuurmerrie anders dan een normale dressuurhengst als Johnson, Uptown, Flemmingh etc. Je vraag en beoogde actie is net zo ridicuul als de Minister van Binnenlandse Zaken een brief schrijven over hoe je je paspoort moet verlengen. Stuur liever 4 van die 5000 euro naar een goed doel en kies een andere hengst.
Excuseme schreef:Pipo schreef:[
Nou, ik vind Montender wel even van hele andere kwaliteit dan de andere hengsten die jij noemt.
quote]
Om een dressuurpaard te fokken??