Krack C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puccalover

Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 21:26

Hallo

Wat is er eigenlijk met de hengst Krack C aan de hand, is hij kreupel of ziek. Rijd Anky nog wel wedstrijden met hem want hoor er nooit meer wat van, het is altijd Salinero, Painted Black of The Russian, maar nooit meer Krack C

Prissiej

Re: Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:27

ja da vraag ik me ook is af:S

jubeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:30

Krack C schijnt het te druk te hebben met de dekdienst.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 06:34

Ik denk niet dat hij ooit het echte toppaard van Anky word zoasl bijv. Salinero. Ik heb altijd het gevoel dat het niet 100 % gaat qua samenwerking. En dat is erg jammer, want het is zo'n goed paard!

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 10:54

misschien komt er wel eens iemand anders op te rijden waar het dan nog beter mee gaat!!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 11:23

Jodievanmij schreef:
misschien komt er wel eens iemand anders op te rijden waar het dan nog beter mee gaat!!

Wie wet, maar ik denk het nog niet.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:02

nee ik hoorde ook al dat krack het niet zo goed kan vinden met anky, maja het dekseizoen is nu voorbij dus daar ligt het niet meer aan dat ie niet gestart wordt, ben ook wel benieuwd wat ie heeft.

WFABenedict

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:07

Mansolein schreef:
Ik denk niet dat hij ooit het echte toppaard van Anky word zoasl bijv. Salinero. Ik heb altijd het gevoel dat het niet 100 % gaat qua samenwerking. En dat is erg jammer, want het is zo'n goed paard!

Ik ken krack heel goed van de tijd dat Nick Wagman hem reed, Nick was toen mijn instructeur en ik ging altijd mee naar hengstencompetities enz.
Heb zelf ook de eer gehad om een rondje te rijden op Krack ik was toen 15 of 16.
Ik kan zeggen er zijn maar weinig paarden met zo´n karakter dat paard wil zo graag werken maar is wel erg heet.
Hij doet mij denken aan een volbloed als je ze voor je hebt gewonnen dan gaan ze door het vuur voor je.
zelf heb ik een 3 jarige merrie die ik aan het zadelmak maken ben een Krack C X Cocktail ze heeft ook zo´n fijn karakter en zeer werklustig.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:09

kimberley12 schreef:
maja het dekseizoen is nu voorbij dus daar ligt het niet meer aan dat ie niet gestart wordt,.

Het dekseizoen is nog geen week afgelopen en voordat je je paard dan weer helemaal terug hebt dat duurt wel iets langer een paar dagen

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:41

dekseizoen is gestopt op 15 augustus, maargoed dat ie veel dekt dat is wel waar, maar voor het dekseizoen hoorde je dr ook niks van, en gribaldi dekt ook heel veel en die loopt ook gewoon in de sport.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:02

Krack kan je niet vergelijken met Gribaldi, die kan dat super combineren.

Krack zal best wel weer in de ring verschijnen maar altijd als tweede paard op de achterhoede blijven. Zoiets als Cocktail.

Jammer want misschien onder iemand anders kon hij een vast Teamlid zijn??

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:04

ja vind het jammer dat krack, niet door een andere ruiter wordt uitgebracht, vind ook dat ie dan niet echt een kans krijgt. maja hij had geloof ik ook een paar een blessure gehad ofzo, maar dat weet ik niet zeker.

Flemulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:45

Krack gaat in het winter seizoen weer uitgebracht worden, en ik zou hem niet vergelijken met gribaldi want krack dekt veeeeel meer. En als teamlid zou ik hem niet willen zien, de piaffe is veel te mager en voor de rest is krakc niet zo kwaliteits vol als sallie. Daarentegen heeft krack hele mooie uitgestrekte gangen.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:04

kimberley12 schreef:
dekseizoen is gestopt op 15 augustus, maargoed dat ie veel dekt dat is wel waar, maar voor het dekseizoen hoorde je dr ook niks van, en gribaldi dekt ook heel veel en die loopt ook gewoon in de sport.

Nee hoor het dekseizoen stopt pas begin september.
Je hebt nog altijd van die eigenwijze mensen die het dan toch nog een keer willen proberen.
Verder vind ik inderdaad dat je niet krack met gribaldi kunt vergelijken.
Ieder paard steekt anders in elkaar en de ene kan dat wel goed aan en de andere heeft er meer moeite mee.

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:47

Ik bied me aan voor Krack C haha